Poziționare Grupul de firme Safir

Poziționare Grupul de firme Safir

Avantaje competitive în industrie

În industria alimentară, totul trebuie să fie exact și precis. Dar atunci când trendurile și așteptările consumatorilor influențează modul în care se construiește strategia de business online, definirea afacerii și interfața web de prezentare reprezintă strategii de diferențiere și poziționare. Pentru Grupul de firme Safir, am analizat și identificat trei avantaje competitive, pe baza cărora am construit web site-ul, corelând obiectivele afacerii cu trendurile anului respectiv în industrie și cu avantajele calitative produselor.

Strategie de business online

Strategia de business online aleasă pentru brandul Grupul de firme Safir are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online, prin poziționare și diferențiere. Adaptarea conținutului site-ului și a experienței oferite la trendurile industriei și atributele unice ale afacerii, dar și poziționarea website-ului în raport cu paginile concurenței sunt doar o serie de factori urmăriți în paralel cu creșterea notorietății și a reputației afacerii. Arta de a face o strategie a afacerii în mediul online constă în înțelegerea modului în care utilizatorii caută anumite subiecte și a modului în care ajungi în topul listei de rezultate afișate utilizatorilor pe Google.

Web design site

Atunci când un utilizator caută informații despre o companie sau despre produsele sale, acesta poate fi un potențial partener de business, un client sau un viitor angajat, de aceea valorificarea conținutului relevant și definitoriu pentru brandul de companie trebuie să fie vizibil imediat. Pornind de la valorile companiei, povestea de brand, strategia de poziționare și atributele unice ale afacerii, esența brandului Safir este transpusă în structura ordonată a paginii web. Crearea unui design UX și adaptarea designului pentru toate dispozitivele (desktop, mobile) au rolul să capteze utilizatorii și să îi țină cât mai mult pe site, indicatori măsurabili în Google Analytics.

Instrument B2B

Web site-ul reprezintă un instrument de business pentru obținerea notorietății, targetarea clienților și dezvoltarea de parteneriate. Într-o piață puternic competitivă, cum este cea a producătorilor de carne de pui, evidențierea și promovarea avantajelor competitive este esențială. Identificarea rapidă, în primele secunde, a acestor avantaje de către parteneri este un obiectiv măsurat și îndeplinit. De aceea, structura și conținutul site-ului reprezintă strategia de diferențiere și poziționare, care contribuie direct la creșterea afacerii, prin dezvoltarea de parteneriate de business adevărate, creșterea vânzărilor și a numărul de clienți și atragerea de resurse umane valoroase.

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala