FAMILIA SAFIR

Procesul de armonizare a gamei de produse sub brandul umbrelă Safir și implementarea unui ambalaj coerent și uniform au condus la dezvoltarea unei imagini de brand noi. Acest demers facilitează transmiterea în mod eficient a calității superioare și autenticității produselor prin intermediul designului ambalajelor, generând astfel o identitate unitară și consistentă.

Necesitățile companiei

Principalele nevoi ale companiei Safir, în urma analizei briefului de branding, sunt armonizarea gamei de produse sub umbrela Safir prin transmiterea calității superioare prin intermediul ambalajului și creșterea vizibilității în punctele de vânzare.

Fiecare brand important simte nevoia de a-și crește vizibilitatea și notorietatea pe piață, iar în acest caz dezvoltarea unui limbaj de design captivant și coerent este absolut necesar pentru a transmite calitatea produselor, prin intermediul ambalajului și materialelor de promovare.

Packaging

Ambalajul de culoare mov se distinge prin capacitatea sa de diferențiere și vizibilitate remarcabilă pe rafturi, în scopul de a atrage atenția consumatorilor. Dezvoltarea unui limbaj de design cu poveste este unul dintre obiectivele principale urmărite pentru un design captivant și coerent, atât pentru umbrela de brand Safir, cât și pentru fiecare verticală de produs (Zdravăn, Deliciosul de Vaslui, Fomică).

Comunicarea va avea loc, în principal, la punctele de vânzare prin intermediul materialelor de promovare (POSM). Scopul ambalajului este să se creeze un impact vizual puternic și o recunoaștere imediată a brandului Safir în aceste spații. Soluția este consolidarea imaginii de brand ca afacere românească de familie, cu o istorie și o poveste autentică.

Comunicare

Dezvoltarea sloganului companiei "Felul de a fi bun" se bazează pe conceptul de tradiție și virtuți, în conformitate cu teoria. Tradiția reprezintă legătura noastră cu spiritualitatea și cu moștenirea noastră culturală, oferindu-ne un sentiment de identitate și valori autentice. Prin promovarea valorilor tradiționale, campania urmărește să ne amintească de importanța acestora și să ne protejeze de uniformizarea și pierderea într-o lume lipsită de valori. Sloganul "Felul de a fi bun" pune accentul pe conservarea și promovarea binelui moral, adevărului și frumuseții, care sunt fundamentale pentru umanitate. Prin reamintirea acestor virtuți și valorizarea tradiției, "Felul de a fi bun" își propune să ofere o experiență autentică și să ne reconecteze cu moștenirea noastră culturală.

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Best Mobile Practice și Experience în E-Commerce, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre la ultimele două ediții de la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

SERVICII DE DIGITALIZARE, DEZVOLTARE DE APLICAȚII WEB, BAZE DE DATE ȘI SOCIAL MEDIA

Servicii de digitalizare, dezvoltare de aplicații web, baze de date și social media
Am povestit în articolul nostru anterior motivele pentru care afacerile trebuie să se adapteze rapid schimbărilor tehnologice, cu scopul de a rămâne competitive și a prospera. De această dată, te învățăm cum să ajungi la transformarea digitală a afacerii.
TAG: digitalizare, servicii digitalizare

DE CE DIGITALIZAREA AFACERII TALE ESTE ATÂT DE IMPORTANTĂ?

De ce digitalizarea afacerii tale este atât de importantă?
În contextul evoluției tehnologice continue, afacerile care își doresc succesul trebuie să se adapteze și să fie în pas cu transformarea digitală. Este foarte important să nu privim digitalizarea doar ca pe o tendință, ci să înțelegem de ce este esențială pentru fiecare afacere.
TAG: digitalizare

Contact

Agenție de publicitate
0755.665.603
office @ artvertising.com.ro
Contact
NOI VREM SĂ FACEM EXCEPȚIE ÎMPREUNĂ,
CE SPUI?

Asta facem de 15 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!

Agenție de publicitate
0755.665.603
office @ artvertising.com.ro
© 2003-2023 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en