LUNI
Începem să ne strângem gândurile de pe unde ne-au umblat în weekend.
Ne numărăm ca să fim siguri că toată lumea a supraviețuit cu bine ultimului deadline de săptămâna trecută. 1, 2... 10. Bun! Suntem toți + vedeta agenției, Pisica Pepsi, cea care s-a alăturat acum 10 ani echipei noastre, anticipând vibe-ul creativ al Generației Z și experiența valoroasă a specialiștilor din echipa Artvertising.
În fiecare zi de luni e ca în prima zi, ca acum 20 ani când am pornit în călătoria aceasta inițiatică prin publicitate, când am hotărât să încercăm să facem excepție și nu ne-am mai oprit.
Entuziasmul și energia ne-au rămas ca în prima zi de creație, ca la început... chiar dacă e luni.
Sună telefonul: “Artvertising, bună ziua! Sigur, abia așteptăm!”. Lunea e o zi minunată pentru a începe.
MARȚI
Toate ceasurile sunt creative, chiar și cele rele, pentru că vrem să vedem partea bună a lucrurilor. Dacă nu sunt toate roz, poate sunt măcar magenta. Diana împarte sarcinile, cu toții ne stabilim prioritățile.
Astăzi ne-am propus să descoperim împreună cel mai bun drum de la ce are nevoie si ce vrea clientul nostru, Cristina verifică bugetele, apoi punem la cale o strategie, mai cercetăm ce s-a mai făcut nou și bun în advertising și așa au trecut și cele 3 ceasuri rele.
Creatorii nu pot avea ghinion în timp ce fac excepție. Am cunoscut mulți oameni de excepție, chiar și în zile de marți 13. Unii ne-au rămas colegi, alții ne-au rămas clienți, toți ne-au rămas prieteni.
MIERCURI
Este aproape mijlocul săptămânii creative. Am aflat unde vrem să ajungem și am stabilit deja cine și ce face.
Le treabă, în cel mai creativ mod posibil, încercăm variante, întrebăm, cerem păreri, ștergem, uneori o luăm de la capăt. Nu vrem să ne prindă joia la birou fără ceva foarte aproape de a fi perfect, ceva care să fie potrivit.
Încep să se vadă primele roade ale creativității și suntem din ce în ce mai mulțumiți, însă nu ne culcăm pe o ureche; înainte mult mai este.
Prioritatea noastră de luni până duminică este să găsim cele mai bune soluții pentru ce era până ieri o problemă. Unele rezolvări le găsim în departamentul de creație, la Crina și Magdalena, altele la colegii de la info și cele 2 Elene de la tehnic și producție.
JOI
E joi! Mai avem timp pentru că sunt o grămadă de lucruri pe “To Do List”. Avem de rafinat un logo, un slogan, de terminat un raport, mai trimitem n+1 mailuri. Pe toate le facem cum am învățat că trebuie să fie un act de creație – unic.
Nu s-ar mai chema creație dacă i-ar lipsi unicitatea, nu?, ar zice Daniel și Andrei. Zilele trecute am ascultat, am cercetat, am înțeles; azi comunicăm în dulcele grai creativ-moldovenesc. Secretul nostru (fostul secret pentru că acum îl poate afla tot internetul și pe internet nu există secrete) este: excepția care întărește comunicarea.
Înainte să ne spălam cana de cafea și să plecăm acasă, mai citim câteva pagini din codul bunelor maniere și câte ceva despre bunele practici în materie de comunicare.
VINERI
Astăzi chiar e sfânta și frumoasa zi de vineeeri. Se vede pe fețele noastre și pe agendă.
În aer plutește un fel de mulțumire, pentru că lucrurile sunt bune și aprope gata, combinată cu planuri pentru diseară. Suntem în continuare focusați, creativi și productivi. Nu putem povesti aici chiar tot ce facem, unele lucruri le păstrăm pe veci confidențiale, pe altele doar până ce le terminăm.
Mai avem un jurnal secret la care știm doar noi parola și câte unul și mai secret pentru fiecare client în parte, de acestea are grijă Doru. Oare câte secrete am păstrat? Oare câte deadline-uri am respectat? Oare ce mai avem de implementat din strategie se întreabă Bogdan? Oare e bine așa sau mai trebuie să încercăm o variantă? Oare câte zile de vineri am prins la birou?
VINEEERI
Gata! Tragem linie. Ducem strategia la legat, packaging-ul e frumos, site-ul e la locul lui pe domeniu, optimizat cum scrie la carte.
Pe fundal, la radio, se aude ultimul spot făcut aici, iar luni ne ducem cu mic, cu mare la o lansare de produs pusă la cale de noi. Bianca își numără like-urile adunate săptămâna asta de paginile de facebook pe care le administrează, în timp ce noi restul ne uităm cu drag la ce-am făcut săptămâna asta: “toate bune și fericite”. Apoi ne strângem jucăriile, salvăm ce mai avem de salvat, dăm shut down la calculatoare, laptopuri, imprimante și plecăm acasă.
Da, ne-ar plăcea să putem schimba toată lumea, însă momentan ne mulțumim și lumea brandului, pe care am schimbat-o saptămâna asta.
Asta facem de 15 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!