FESTIV BUCIUM

Apreciat de români din 1978, acest Spumant Muscat de la Bucium este modul superlativ de valorificare a soiului Muscat Ottonel, deoarece îi păstrează aroma de strugure proaspăt și îl face ”să joace în pahare”. Obținut prin fermentare naturală, vinul spumant de la Bucium umple paharul cu arome intense, nu prea îndulcite. Este o licoare recomandată domnilor cu personalități puternice, însă și doamnelor cuceritoare care preferă să își ia dulceața din altă parte. 

INTRODUCERE

Cu un istoric atestat documentar încă din 1469 – când Ștefan cel Mare dona Mitropoliei din Suceava o suprafață de vie din dealul Socola – Podgoria Bucium din Iași este una dintre cele mai importante din zona Moldovei.

Vinurile românești de la Bucium, spumante și aromate din Muscat Ottonel au început să fie produse din anul 1972.

Brevetul de invenție, tehnologia folosită pentru producerea spumantului de la Bucium și soiul foarte apreciat, conduc spumantul Bucium în topul celor mai apreciate vinuri spumante din categorie.

PACKAGING DESIGN

Compania și-a dorit o schimbare la nivelul etichetei vinului spumant și o repoziționare la un nivel superior, fără ca această abordare să fie radicală, eticheta actuală fiind deja consacrată și ușor recognoscibilă.

Calitatea unui spumant constă în bulele care durează și urcă în pahar în mici coloane cilindrice. Dorind să exprimăm cât mai fidel această încântare a gustului, le-am scos din pahar și le-am pus pe ambalaj, ca o mărturie a calității și o descriere a experienței trăite datorită forței gustului.
Artvertising a creat pentru spumantele de la Bucium Iași un packaging inedit.

TEHNICĂ ȘI INOVAȚIE

Din nevoia de diferențiere față de produsele existente deja la raft și din dorința de atragere de noi clienți HoReCa, packaging-ul a fost gândit să intrige și să surprindă consumatorul. Ideea de a crea iluzia optică a constituit o provocare atât pentru designer, cât și pentru una dintre cele mai experimentate flexografii din România. Tehnica inovatoare aplicată în design și tipar a constat în îmbinarea unor finisaje speciale și spargerea în discuri pentru a amplifica sclipirea și a crea volumetrie. Această inovație tehnologică a făcut ca discurile să devină calote și să-și intensifice strălucirea, obținând un efect real de perle. La o distanță mai mare eticheta intrigă prin sclipire, iar din apropiere surprinde prin efectul de perle. 

 

Contact
Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
Contact
NOI VREM SĂ FACEM EXCEPȚIE ÎMPREUNĂ,
CE SPUI?

Asta facem de 14 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!

Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
© 2003-2017 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en