MANAGEMENTUL CRIZEI SAU „CUM FACI SĂ FIE BINE CÂND E RĂU”

19.03.2021
Managementul crizei sau „cum faci să fie bine când e rău”

Planul situațiilor de criză – un lucru pe care afacerea trebuie să-l aibă, dar nu vrea nimeni să-l atingă niciodată.

Indiferent că ne place sau nu, crize vor fi tot timpul și, de cele mai multe ori, neașteptate. Poate că uneori acestea nu vor afecta industria în care activăm sau fix compania noastră, însă vor afecta clienții și consumatorii, iar de aici începe nebunia. Consumatori în criză = companie în criză.

Desigur, situațiile neplăcute din piață pot fi prevenite și manageriate corect dacă ai un plan al situațiilor de criză.

Ce reprezintă planul situațiilor de criză

Să zicem că reprezintă soluția celor mai întunecate scenarii ale companiei tale, scenarii pe care este bine să ți le faci, să le gândești, chiar dacă consideri că totul e lapte și miere. Acest plan va menține lucrurile pe linia de plutire, iar dacă este îndeajuns de bun, poate chiar rezolva rapid criza, fără repercursiuni, cu un public mulțumit.

Știi vorba aia „a pune bețe-n roate”? Asta trebuie să-ți faci. Apelează la empatie, pune-te în locul pieței și atacă-te singur. Planificarea răspunsurilor în condiții de criză implică previziune, intuiție și înțelegere. Organizarea modului generic de gestionare a unei crize ajută organizația să parcurgă perioada de criză mai ușor.

Vorba multă, sărăcia omului, nu? Haide să vedem ce înglobează acest Management al crizei.

Planificarea în situații de criză organizațională

Cu mici diferențe, majoritatea propunerilor de planificare a gestionării crizelor și de asigurare a continuității afacerii implică următorii pași:

1. Pregătirea – cum era de așteptat, este prima etapă din proces. Se alege o persoană responsabilă în situații de criză, care se va ocupa cu dezvoltarea planului, alegerea echipei, tonul comunicării, urmărirea situației din piață, înțelegerea riscurilor care ar putea afecta afacerea etc.

 

2. Analiza crizei se referă la cunoașterea, identificarea situației de criză și evaluarea amenințărilor care se ivesc. După cum știm, sunt mai multe tipuri de amenințări, de natură umană, financiară, politică etc., iar responsabilul trebuie să le dezvolte pe toate.

 

3. Pregătirea răspunsului – dat fiind faptul că ne-am pregătit deja la punctul 1, acum acțiunile noastre vor fi raționale, pe subiect, lămuritoare. Acum identificăm cine ne „urmărește” în timp de criză, cine este afectat, cu cine comunicăm și prin ce mijloace.

 

4. Planul post-criză sau cum revenim cât mai repede la normal, fără să fim afectați (prea mult). Ne gândim la cum răspundem angajamentelor făcute în timpul crizei, cum aflăm „ce mai fac” stakeholderii noștri și cum și-au revenit și facem primii pași spre actualizarea planului de criză (pentru că acum avem experiență).

 

Pe lângă elementele ce țin strict de business, managementul crizei se ocupă și de elemente ce țin de bunăstarea angajaților și de buna funcționare a lucrurilor, în general. La fel ca în multe situații, comunicarea este cheia, iar legat de asta, iată câteva aspecte:

1. Persoanele implicate și atribuțiile lor

Pot fi una sau mai multe persoane care să se ocupe de managerierea situațiilor neplăcute. Dacă există o întreagă echipă, din ea este recomandat să facă parte CEO-ul, care se poate ocupa de comunicarea generală, responsabilul de HR, care are grijă de bunăstarea angajaților, iar Marketing Managerul va fi prietenul clienților și consumatorilor. Desigur, nu este ceva bătut în cuie. În funcție de tipul și dimensiunea organizației, persoanele pot fi diferite.

2. Comunicare, comunicare, comunicare

Tonul comunicării, maniera transmiterii informațiilor ai stabilit-o mai sus, când ai făcut planul. Dar trebuie avut grijă ca informația comunicată să fie actualizată constant, în funcție de cum degenerează lucrurile. Dacă situația o cere, se apelează la specialiști pentru o informație cât mai corectă, care nu poate fi combătută.

 

Deși poate îți va fi destul de greu într-o perioadă de criză, poți privi această situație ca pe o oportunitate pentru brandul tău, o șansă de a arăta oamenilor că îți pasă de ei, că le întelegi problemele, că le vrei binele și că ești gata să le sari în ajutor oricând au nevoie.

La Artvertising nu ne place criza, dar ne place organizarea, comunicarea și grija față de parteneri, adică afacerea ta. Dacă ai nevoie de ajutor și sfaturi pe zona de comunicare, fie criză sau nu, noi suntem aici, gata să te sprijinim.

Ne găsești la 0745 388 000 sau aici: www.artvertising.com.ro/contact

5 MODURI DE A ÎNTĂRI REPUTAȚIA BRANDULUI TĂU ÎN ONLINE

11.06.2021
Mama ta, fratele tău, întreaga familie și chiar vecinii adoră brandul tău. Speri ca și potențialii clienți să gândească la fel, dar nu este întotdeauna așa. Un lucru definitoriu este reputația ta online: ce cred și spun oamenii despre tine pe internet.

Mai mult

CUM SĂ CREEZI PROTOTIPUL CLIENTULUI IDEAL?

10.03.2021
Oriunde cauți sfaturi despre cum să creezi campanii de marketing de succes, ești sfătuit să începi prin a crea profilul clientului ideal pentru afacerea ta. Știi că este important, dar nu știi și de unde să începi.

Mai mult

CUM ÎȚI POATE AJUTA AFACEREA UN LANDING PAGE DE IMPACT?

14.05.2021
În marketingul digital, un landing page (pagină de destinație) este o pagină web independentă, creată special pentru o campanie de marketing sau publicitate. Acolo „aterizează” (landing) un vizitator după ce face click pe un link dintr-un e-mail sau dintr-un anunț Google, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter sau alte locuri similare.

Mai mult

TRENDURI ȘI SOLUȚII PENTRU PROMOVARE ONLINE ÎN 2021

27.01.2021
Puțini, if any, s-ar fi așteptat la ceea ce 2020 avea să ne aducă: incertitudine, schimbare, distanțare. Și mai puțini au fost cei care au reușit să țină pasul, să se detașeze de forecast-urile anilor precedenți, de normalul abordat în marketing până atunci, și să performeze la nivelul la care se așteaptă consumatorii online.

Mai mult

4 ÎNTREBĂRI SIMPLE PENTRU UN PLAN EFICIENT DE MARKETING

25.01.2021
La Artvertising, demonstrăm și comunicăm eficiența fiecărei soluții pe limbajul beneficiarului, răspunzând la 4 întrebări simple

Mai mult

NEWSLETTER: PAȘI PENTRU O CAMPANIE DE EMAIL MARKETING DE SUCCES

18.01.2021
Chiar dacă social media atrage din ce în ce mai multe persoane și companii, emailul rămâne în continuare un canal puternic de comunicare online, unul dintre avantajele sale fiind siguranța faptului că mesajul ajunge exact la persoana la care ne dorim (desigur, dacă are o adresă de email validă).

Mai mult

DESIGNUL DE AMBALAJ: STRATEGIE DE CREȘTERE A VÂNZĂRILOR

26.09.2020
Pe o piață în care nu prea mai auzim de termenul „monopol”, ca brand contează foarte mult să îți diferentiezi produsul sau serviciul de concurență. Iar cum primul contact al consumatorului cu un brand are loc, de cele mai multe ori, în puncte de cumpărare, designul de ambalaj este un factor important de marketing.

Mai mult

REVIEW POZITIV VS REVIEW NEGATIV: POT AFECTA REPUTAȚIA UNUI BRAND?

20.08.2020
Înainte de a intra în detaliu, trebuie să fim conștienți un lucru: noi, oamenii, suntem diferiți. Avem idei diferite, opinii, gândire, totul în baza experinței pe care am avut-o la un moment dat într-o anumită situație.

Mai mult

LISTAREA PRODUSELOR ÎN SUPERMARKETURI: CE TREBUIE SĂ FACI ÎNAINTE DE A IEȘI LA RAFT?

24.06.2020
Atunci când vrei să fii un jucător puternic în industria FMCG, trebuie să fie luate în considerare câteva aspecte importante.

Mai mult

MARKETING ÎN FMCG ȘI CUNOAȘTEREA PIEȚEI ÎN CARE VREI SĂ ACTIVEZI

11.06.2020
Industria FMCG, cea aducătoare de provocări, unde competiția este la un alt nivel, iar unde imprevizibilul e la el acasă!

Mai mult

MAI BINE INFORMAȚI, MAI MULT PENTRU SIGURANȚĂ

16.03.2020
La Artvertising, fiecare zi este cu și despre omul creativ și despre ce putem face mai bine pentru el și pentru societate

Mai mult

MARKETINGUL PE CATWALK: CE SE POARTĂ ÎN 2020

15.01.2020
2020 este un an nou, același marketing, dar mai nou. Știm, e în contradicție, dar explicăm imediat ce înseamnă.

Mai mult

CUM VINZI RAPID ȘI UȘOR PRIN EMAG MARKETPLACE?

10.12.2019
Toți cei ce dețin un business de tip ecommerce sunt în căutare de profit, lucru absolut normal dacă vrei să reziști pe o piață atât de competitivă, ce se dezvoltă extraordinar de rapid. Prin urmare apar tot felul de soluții menite să îți reducă costurile și să îți crească profitul.

Mai mult

MARKETING ÎN IT: PIAȚĂ, STRATEGII, TENDINȚE

10.12.2019
Cum domeniul IT este în plină dezvoltare la noi în țară, ai crede că nu mai e o nevoie atât de mare de marketing și publicitate. Lucru absolut greșit.

Mai mult

INTEGRAREA MAGAZINELOR ONLINE CU WINMENTOR

10.12.2019
Într-o lume aflată pe repede înainte, în care tehnologia și aplicațiile ne acaparează afacerile, companiile din orice industrie ar trebui să țină pasul și să-și adapteze activitatea în funcție de evoluție pentru a rezista pe piață.

Mai mult

CUM TRASĂM IPOTEZE DE LUCRU ÎNTR-O STRATEGIE DE COMUNICARE?

24.07.2019
De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul pas pe care-l mai avem de parcurs.

Mai mult

SALES KIT: CÂND CU PUȚINE CUVINTE SPUI POVEȘTI ÎNTREGI DESPRE AFACEREA TA

22.07.2019
Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative companiei.

Mai mult

CADOURILE CORPORATE: POVEȘTI CARE UNESC OAMENI

12.07.2019
În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor pachete-surpriză considerate mult mai puternice, precum cadourile corporate.

Mai mult

FIDELIZARE CLIENȚI SAU ATRAGERE DE NOI CUMPĂRĂTORI?

24.06.2019
Pentru companiile care activează de mai mult timp pe piață, o strategie de fidelizare a clienților actuali este destul de profitabilă pentru creșterea profiturilor.

Mai mult

5 PAȘI PENTRU A-ȚI ÎMBUNĂTĂȚI STRATEGIA DE OMNICHANNEL

07.06.2019
Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de comerț electronic.

Mai mult

CLIENȚII TĂI AU NEVOIE DE O MAMĂ: OMNICHANNEL

06.03.2019
Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în ce mai apreciată, tot inconștient, de către public.

Mai mult

CUM TE AJUTĂ SALES FUNNEL-UL SĂ ÎȚI ȚII CONSUMATORII APROAPE?

30.05.2019
Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza utilizatorii site-ului pe care-l deții.

Mai mult

AUDIT SITE – CE ÎNSEAMNĂ ȘI LA CE FOLOSEȘTE?

22.05.2019
Este important să rețineți că un site este o entitate vie care, de obicei, nu stagnează pentru perioade lungi de timp. În orice an, conținutul este adăugat și/sau eliminat de pe site-uri. Din acest motiv, auditurile ar trebui să aibă loc în mod regulat.

Mai mult

TRANSPARENȚA TAXELOR - AVANTAJ ÎN VÂNZĂRILE ONLINE

16.05.2019
Un studiu derulat de către agenția de consultanță AlixPartners a lansat un top care ne arată motivele pentru care coșul de cumpărături online este abandonat. Printre motivele principale se numără și costul transportului, care în unele situații este prea mare.

Mai mult

TENDINȚE ÎN E-COMMERCE CARE CONTINUĂ ȘI ÎN 2019

13.03.2019
La cumpărăturile online ne referim acum. Vedem cu ochiul liber cum tehnologia evoluează și ne acaparează viețile. Mai vedem și cum brand-urile sunt foarte receptive acestei schimbări și cum încearcă și reușesc să țină pasul cu nou tip de consumator: cel educat, informat, grăbit.

Mai mult

OMUL FACE BRANDUL. ȘI BRANDUL FACE CE I SE SPUNE.

11.03.2019
Când vor să lanseze un nou produs sau serviciu, advertiserii încep cu această Biblie a fiecărui proiect: brief-ul de agenție. Ei vin cu răspunsuri la întrebări de tipul: care este obiectivul proiectului?, cine este publicul nostru țintă?, ce știm despre el?, ce vrem să transmitem?, ce s-a mai comunicat până acum?, care este nevoia? etc.

Mai mult

CAMPANIE ANIVERSARĂ 10 ANI DE SILVER MALL: O STRATEGIE DE SUCCES, CU REZULTATE IMEDIATE

16.08.2018
Sub umbrela celor 10 ani de activitate, Silver Mall își fixează ca obiectiv implementarea unui campanii aniversare de succes, care să genereze fidelizarea consumatorilor actuali prin experiente plăcute oferite, dar și noi non-consumatori, atrași de avantajele furnizate și beneficiile de neuitat.

Mai mult

COVRITICKET: PETRU TE TRIMITE LA AFTERHILLS

31.05.2018
În orice industrie, pentru a evolua, dezvoltarea continuă este obligatorie, chiar și atunci când ai zeci de ani de experiență și te bucuri de succes. Acest lucru este vizibil de la unul dintre partenerii noștri: Simigeria PETRU.

Mai mult

15 IDEI CREATIVE DE PAȘTI PENTRU MOMENTE DE EXCEPȚIE

03.04.2018
Una dintre cele mai frumoase și importante sărbători ale românilor, Paștele este momentul în care petrecem alături de toți cei dragi clipe de neuitat, oferindu-le zâmbete împachetate cât mai creativ cu putință.

Mai mult

POZIȚIONARE ȘI DIFERENȚIERE LA RAFT CU NOILE AMBALAJE SKIN PACK

23.03.2018
Când un brand important, cum este Vascar, lansează 6 game noi, sub marca Moldova în bucate, iar realizarea unui ambalaj atrăgător, cu o tehnologie inovatoare, e foarte importantă pentru succesul comercial, știi că ambalajul realizat este un instrument puternic de diferențiere la raft, dar și de poziționare.

Mai mult

UN BRAND IMPORTANT DIN INDUSTRIE ARE SUCCES ȘI ÎN MEDIUL ONLINE

04.08.2017
Unul dintre cei mai importanți jucători din industria cărnii, Safir este unul dintre brandurile care se promovează foarte bine și în mediul online.

Mai mult

POZIȚIONARE GRUPUL DE FIRME SAFIR

21.07.2017
Strategia de business online aleasă pentru Grupul de firme Safir are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online, prin poziționare și diferențiere.

Mai mult

SCOR SEO ON-PAGE ÎNTRE 45-100%. CARE ESTE ADEVĂRAT?

26.05.2017
Cum calculezi și interpretezi corect scorul paginii analizate (optimizarea web site)? Află ce indicatorii să urmărești și cum să alegi serviciile de optimizare potrivite afacerii online.

Mai mult

CUM SĂ IEI CELE MAI BUNE DECIZII

05.05.2017
Cele mai bune decizii pentru alegerea soluției eficiente și obiective, cu rezultate măsurabile, se iau pe baza unor analize și cercetări de specialitate sau pe plăcerea propriu-zisă? Alege întotdeauna responsabil cea mai bună soluție pentru afacere.

Mai mult

CREȘTEM AFACERI ONLINE PRIN AUTOMATIZĂRI ȘI FUNCȚIONALITĂȚI WEB UNICE

12.04.2017
Pentru o creștere rapidă a vânzărilor restaurantului Dopo Poco Trattoria, am dezvoltat un nou canal de vânzare online prin serviciul Comandă mâncare cu automatizarea rețetelor și a fluxului comenzilor prin funcționalități web unice

Mai mult

DIFERENȚE ÎNTRE SCORURILE OBȚINUTE DE UN WEB SITE OPTIMIZAT

16.03.2017
Site-ul tău înregistrează scoruri diferite SEO? Află de la specialiștii agenției Artvertising care sunt cele 6 etape importante în procesul SEO și cum să alegi serviciile de optimizare potrivite afacerii tale.

Mai mult

LOCUL I ÎN 5 TOPURI PENTRU CEL MAI PUTERNIC BRAND

27.01.2017
Cotnari a ales agenția Artvertising pentru a atinge obiectivul de a ajunge în anul 2016 cel mai puternic brand românesc la categoria de vinuri, atât în mediul offline, cât și online.

Mai mult

CASA FOLINA – O APLICAȚIE DE SUCCES PENTRU NOUL BRAND FOLINA

05.12.2016
Pare ușor să faci aplicații, dar nu orice concurs este relevant pentru brandul și clienții tăi. O aplicație online trebuie să fie de interes pentru utilizatori, ușor de folosit și atractivă la nivel de beneficii reale.

Mai mult

CE ÎNSEAMNĂ O OPTIMIZARE SEO A UNUI SITE?

14.07.2017
Optimizarea SEO înseamnă a poziționa corect un site în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (e.g. Google) pentru cuvinte cheie folosite de utilizatori, astfel încât ei să poată găsi ceea ce site-ul tău are de oferit.

Mai mult

FOLINA – UN PERSONAJ DE BRAND PE CARE ÎȚI DOREȘTI SĂ-L CUNOȘTI

07.07.2017
Când vezi un personaj ești tentat să judeci o ilustrație grafică, apreciind cât de reușită sau de expresivă e. De la poveste la ilustrație grafică se află un proces complex de cercetare și identitate. Află cum a fost creat brandul Folina de la specialiștii Artvertising.

Mai mult

O AFACERE ONLINE ESTE CA VITRINA ATRACTIVĂ A UNUI MAGAZIN

23.06.2017
Orice business online de succes are la bază o strategie a cuvintelor cheie potrivite afacerii, care generează trafic organic relevant și rată scăzută de părăsire a site-ului. Află de la specialiștii noștri cum schimbă strategia de business online traiectoria afacerii.

Mai mult

25 ANI PLINI DE VIAȚĂ - O SĂRBĂTOARE DE CAMPANIE

26.09.2016
O campanie aniversară este în sine o provocare, iar presiunea ideilor creative și a materialelor de excepție este și mai mare atunci când publicul tău este obișnuit cu lucruri neconvenționale și atipice. Află totul despre campania Safir – 25 ani plini de viață.

Mai mult

TEHNICI INOVATOARE PENTRU AMBALAJE DE EXCEPȚIE: SPUMANTUL FESTIV, DE LA BUCIUM

20.09.2016
Spumantul Festiv de la Bucium, aflat în topul celor mai apreciate vinuri spumante din categorie, avea nevoie de un nou suflu la nivel de etichetă care să păstreze alura celei deja consacrate, fără a modifica pe cea existentă.

Mai mult

COTNARI – CEL MAI PUTERNIC BRAND ROMÂNESC DE VIN

28.07.2017
Brandul Cotnari face excepție și s-a aflat pe prima poziție în topul celor mai puternice branduri românești de vin anul trecut, conform unui studiu publicat de revista Biz România. Află cum a reușit brandul Cotnari acest lucru.

Mai mult

CÂND CITIM CĂ UNUL DINTRE CLIENȚII ARTVERTISING ESTE PRINTRE CEI MAI BUNI ANTREPRENORI DIN ROMÂNIA

14.12.2015
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes.

Mai mult

MAIA MORGENSTERN FACE EXCEPȚIE

04.12.2015
Joi, 3 decembrie, într-o sală de poveste, în Aula Universității Tehnice „Gh. Asachi” Iași, am ascultat-o pe Maia Morgenstern discutând cu naturalețe despre egalitatea de șanse și de gen, dar și despre despre cum a reușit să fie una dintre cele mai de succes artiste ale prezentului.

Mai mult

SPUMANTELE DE LA BUCIUM SUNT ÎMBRĂCATE ÎNTR-UN PACKAGING INEDIT

29.10.2015
Savurate cu răbdare, bucurându-te de fiecare strop, spumantele de la Bucium își dezvăluie efervescența și armonia. Sunt perfecte pentru întâlniri selecte sau aniversare, dineuri oficiale sau mese festive. Artvertising vă invită să încercați spumantele Bucium!

Mai mult

LICORNA - VINUL DĂTĂTOR DE VIAȚĂ

05.10.2015
După ce a stat la învechit atât cât i s-a cuvenit, site-ul vinurilor Licorna, creat de Artvertising, așteaptă ca oamenii să-i treacă pragul și să cunoască îndeaproape povestea Licornei - inorogului care vindecă bolile, curăță răul și dă viață.

Mai mult

BOTE D’AMORE AJUNGE PE TĂRÂMUL SEDUCĂTOR IBIZA

28.08.2015
Creat ca o alternativă românească la variantele internaționale care se găsesc în cluburile din România, pentru ,,serile jucăușe” și ,,clipele de neuitat”, vinul Bote D’Amore a ajuns în locul potrivit, demonstrând, încă o dată, faptul că un gust desăvârșit aduce plăcere, descătușează imaginația și face din fiecare clipă un moment de neuitat.

Mai mult

TEASC - O NOUĂ GAMĂ DE VINURI BUCIUM

16.07.2015
Cele trei vinuri Teasc - Fetească Albă, Busuioacă de Bohotin și Cabernet Sauvignon le-au oferit invitaților evenimentului de lansare plăcerea de a se bucura de gusturi rafinate.

Mai mult

„DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ” – UN SUCCES LA PUTEREA A DOUA

04.11.2014
Aflată la cea de-a doua ediție, campania de responsabilitate socială „Deliciosul te învaţă” a demarat în forţă şi anul acesta în grădiniţele din Iaşi, Vaslui, Bârlad şi Huşi.

Mai mult

FRESCA - O MOŞTENIRE PENTRU URMAŞII URMAŞILOR NOŞTRI

13.06.2014
Artvertising şi Bucium Iaşi au lansat cea mai nouă gamă de vinuri premium dedicată sectorului HoReCa. Denumită sugestiv FRESCA, întregul concept a fost inspirat de pictura „buclucaşă” semnată de Dimitrie Gavrilean, care înfrumuseţează şi în prezent sala de degustare a complexului.

Mai mult

NEMŢEANA – DESCOPERĂ, GUSTĂ ŞI-O IUBEŞTE!

10.06.2014
Odată cu sosirea verii, Artvertising vă face cunoştinţă cu Nemţeana, o blondă naturală care va potoli setea arzătoare în zilele caniculare.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI INVITĂ COPIII DIN GRĂDINIŢE SĂ SCRIE O CARTE ÎN CADRUL CAMPANIEI „DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ”.

19.05.2014
Grupul de firme Safir şi agenția de publicitate Artvertising demarează şi anul acesta o nouă ediţie a campaniei de CSR „Deliciosul te învaţă”. Susţine proiectul să devină o poveste de succes!

Mai mult

LA SALA SPORTURILOR IAŞI, VA AVEA LOC A VI-A EDIŢIE A EVENIMENTULUI SUPORTING.

17.04.2014
Artvertising susține Asociaţia Studenţilor din Domeniul Marketingului - ASDMark și vă invită la un meci caritabil de fotbal între studenții Universității „Al. I. Cuza” Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, și profesorii lor.

Mai mult

ARMONII DE PRIMĂVARĂ

03.03.2014
Artvertising aduce atmosfera de primăvară la Iaşi. Duminică, 2 martie, Casa de Cultură a Studenţilor Iaşi s-a îmbrăcat în haine de sărbătoare. Corul Naţional de Cameră Madrigal a revenit în oraşul nostru cu spectacolul caritabil „Armonii de primăvară”, o invitaţie la bucurie şi la fapte bune lansată de Fundaţia „Solidaritate şi Speranţă” şi Agenţia Artvertising.

Mai mult

CONCERT CARITABIL SUSŢINUT DE PAULA SELING

14.11.2013
Artvertising vă invită să redescoperiţi bucuria de a dărui! Se apropie sărbătorile de iarnă, prilej ideal de a ne încânta sufletele cu un moment dedicat copilăriei, luminii şi faptelor bune.

Mai mult

DERMOESTHETIQUE – LOCUL UNDE SĂNĂTATEA IA FORMELE FRUMUSEŢII

20.08.2013
Sănătatea ia formele frumuseţii în centrul de estetică Dermoesthetique. Serviciile exclusiviste, personalul calificat şi aparatura de ultimă generaţie creează împreună un ambient profesionist dedicat răsfăţului unei zeiţe.

Mai mult

BOLŢILE DOMNEŞTI – „O REŢETĂ PIERDUTĂ”

26.07.2013
O campanie ispititoare „coaptă” de Artvertising. Unde se întâlnesc răsfăţurile culinare şi istoria? Doar la Restaurant Bolţile Domneşti. Este singurul loc unde reţetele pierdute din perioada interbelică şi boema atmosferă de odinioară se regăsesc într-o armonie perfectă.

Mai mult

COTNARI ”VIN DE'O MAŞINĂ. O CÂȘTIGI CU DOPURI”

30.08.2013
O campanie motorizată de Artvertising. Pentru iubitorii de vin și petrecere, vara 2013 a fost marcată de lansarea campaniei COTNARI ”Vin de'o maşină. O câștigi cu dopuri”.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI A PREMIAT MARELE CÂŞTIGĂTOR AL COMPETIŢIEI „DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ”

18.06.2013
Artvertising semnează conceptul proiectului „Deliciosul te învaţă”. Ieri, 17 iunie 2013 a avut loc festivitatea de premiere a Grădiniţei nr. 11, Vaslui, marele câştigător al competiţiei derulate în cadrul proiectului educativ „Deliciosul te învaţă”.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI – UN BRAND CARE TE ÎNVAŢĂ ALTFEL

05.04.2013
O campanie de CSR semnată de Artvertising. În luna aprilie a acestui an, grupul de firme Safir şi agenţia de publicitate Artvertising au demarat un proiect educativ menit să promoveze un stil de viață corect pentru copii.

Mai mult

VINUL LUPILOR –VINUL BUN MERGE CU CÂNTECUL POPULAR

02.04.2013
Artvertising semnează eticheta vinului de Cotnari, Vinul Lupilor. La sfârşitul lunii martie 2013, între 29 şi 31 ale lunii, pasionaţii de vinuri au avut ocazia să întâlnească compania COTNARI, în cadrul Târgului de Vinuri GOOD WINE, desfăşurat la Bucureşti, ROMEXPO.

Mai mult

HOTEL UNIREA – EXCELENŢĂ DE 4 STELE

07.03.2013
În industria ospitalităţii ieşene, Hotel Unirea a evoluat continuu ca percepţie înspre segmentul premium prin calitate, diversitatea specifică a serviciilor şi viziune strategică.

Mai mult

NOI POVEŞTI ALE FEMEILOR DE SUCCES - EDIŢIA A DOUA

01.02.2013
Artvertising Iaşi semnează organizarea şi promovarea evenimentului ”Poveşti ale femeilor de succes”. Conferinţa ”Poveşti ale femeilor de succes” a avut loc pe 31 ianuarie 2013 în Aula Magna a Universităţii Petre Andrei (UPA) din Iaşi.

Mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI - UN BRAND INTERACTIV

02.05.2012
Sub îndemnul COOLcuriguuu, Deliciosul de Vaslui îşi implică şi fidelizează clienţii prezenţi în social media. Integrată pe pagina de Facebook a brandului, campania se bucură de un feedback pozitiv, după numai trei săptămâni de la lansare.

Mai mult

DOPO POCO – CAMPANIE ANIVERSARĂ

01.11.2012
Artvertising semnează campania ‘Poftă de bucurie’. Campania este realizată pentru Dopo Poco şi marchează un moment aniversar: împlinirea a 5 ani de activitate pe piaţa ieşeană. Conceptul a fost creionat în jurul sentimentului de bucurie pe care îl avem atunci când împărţim ceva gustos cu cei dragi.

Mai mult

NUTRIVA – IMAGINEA UNUI PARTENER DE ÎNCREDERE

16.07.2012
Artvertising semnează identitatea vizuală a companiei Nutriva. Fabrica de nutrețuri combinate – Nutriva – este operată de grupul de firme Safir din județul Vaslui și întregește lanțul integrat de producție al grupului, din care mai fac parte creșterea puilor, abatorizarea și comercializarea.

Mai mult

COMPLEX HOTELIER UNIREA

20.06.2012
Complexul Hotelier Unirea din Iași este situat într-o zonă centrală a orașului, cu rezonanță istorică: Piața Unirii. Ușor de găsit și accesibil în doar câteva minute din orice punct al orațului, complexul se află la doar câțiva pași de stațiile de taxi sau transport public.

Mai mult

RELAXAREA CAPĂTĂ CELE MAI DIVERSE FORME, LA UNIREA SPA

20.06.2012
Pentru a comunica poziționarea pe o piață competitivă, proiectul Unirea SPA avea nevoie de o identitate proaspătă și unitară. Echipa de creație Artvertising a adoptat o linie conceptuală simplă, cu o viziune modernă și elegantă.

Mai mult

CASA DE VINURI COTNARI, UN NUME DE EXCELENȚĂ LA GOODWINE

12.05.2012
Cele mai tinere vinuri de Cotnari au fost prezentate în premieră la Târgul Internațional de Vinuri GoodWine, organizat pe 30 martie-1 aprilie la București. Ediția din acest an a consacrat lansarea unei game de referință, obținută după noi metode de vinificație, o tehnologie modernă și într-o nouă cramă.

Mai mult

BALUL DE SOLIDARITATE CU FUNDAŢIA BETHANY

04.03.2012
Artvertising şi-a dovedit încă o dată sprijinul pentru comunitatea locală prin angajamentul susţinut în promovarea “Balului de la Castel”, un eveniment filantropic organizat de Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany la sfârşitul săptămânii trecute.

Mai mult

DESPRE OAMENI MICI, PENTRU OAMENI MARI

14.02.2012
În spiritul unui angajament al generozității, echipa Artvertising a răspuns pozitiv inițiativei de a sprijini proiectul “Colorează un destin!”, având totodată convingerea deplină că în reușita unei acțiuni de fundraising, o contribuție uriașă o are strategia de comunicare abordată.

Mai mult

EUROTECH. CU OAMENI SERIOȘI.

06.10.2011
Noua strategie de comunicare reliefează maturitatea, eficiența, responsabilitatea și experiența acumulate în cei 13 ani de activitate ai Eurotech, unul dintre cei mai importanți jucători locali în comercializarea, service-ul și închirierea sculelor și utilajelor pentru construcție și, totodată, singurul distribuitor Bosch în zona Moldovei.

Mai mult

SPECIALITĂȚI ITALIENE CU DOPO POCO TRATTORIA

28.07.2011
Artvertising a fost alături de Dopo Poco la petrecerea organizată cu ocazia evenimentului de deschidere a primului restaurant sub marca sa de calitate – Dopo Poco Trattoria.

Mai mult

CIBI

22.07.2011
Fără investiții costisitoare, vânzarea de covrigi calzi este o afacere mereu profitabilă și o metodă simplă de a face bani. Eliminarea pierderilor cu materia primă (făină, zahăr, ulei, sare) duc la creșterea profitabilității unei afaceri cu covrigi sau alte produse de panificație.

Mai mult

CADOURILE CULINARE PREFERATE DE COPII, CU DOPO POCO

06.06.2011
Dopo Poco, cel mai cunoscut brand românesc de pizza cu livrare la domiciliu, și-a surprins plăcut clienții din Iași, oferind produsele sale cadou, timp de 10 zile, copiilor aflați în Carrefour Felicia.

Mai mult

NOUA IDENTITATE CU FETEASCĂ ALBĂ

07.04.2011
Agenția Artvertising semnează eticheta unui nou vin lansat de către Cotnari – Feteasca Albă de Cotnari, demisec. Compania Cotnari, cel mai mare producător de vinuri albe din România, a obținut anul acesta 3 medalii de aur la Concursul internațional de Vinuri din capitala Gemaniei - Berlin 2011.

Mai mult

GADGET DULCE SAU PICANT CU DOPO POCO

19.05.2011
Pentru iubitorii de pizza și produse fast-food realizate în condiții de calitate maximă, primăvara 2011 a fost marcată în Iași de campania cu premii savuroase ”Gadget Dulce sau Picant”. 74 de clienți ieșeni au fost premiați cu gadgeturi și vouchere Dopo Poco în decursul celor 3 luni de concurs.

Mai mult

ONLINE CU TOTALGAZ INDUSTRIE

21.05.2011
Dupa 7 luni de research, brainstorming, creație și implementare, pe 20 mai 2011, Artvertising urcă pe net noua platformă de comunicare integrată online a companiei ieșene TOTALGAZ INDUSTRIE, lider național în producția stațiilor de reglare-măsurare și predare.

Mai mult

POVEȘTI ALE FEMEILOR DE SUCCES CU MAIA MORGENSTERN

14.04.2011
”Povești ale femeilor de succes” a avut loc pe 13 aprilie 2011 în Aula Magna a Universității „Petre Andrei” (UPA) din Iași. Actrița Maia Morgenstern și Excelența Sa Tanya van Gool, ambasadoarea Olandei în România, au împărtășit tinerilor și reprezentantelor sexului frumos din sală, propriile viziuni despre succes.

Mai mult

MERIT SĂ VĂD CU HORAȚIU MĂLĂELE

21.05.2011
Vineri, 20 mai 2011, a avut loc la Teatrul Luceafarul din Iași, evenimentul cultural-artistic, organizat în scop caritabil, „…Merit să văd”. Acest eveniment a fost organizat de echipa Focus alcătuită din 18 masteranzi la Marketing și Comunicare în Afaceri - FEAA, în parteneriat cu Asociația Rotaract Iași 2000 și agenția Artvertising.

Mai mult

ARTICOLE RECENTE

Planul situațiilor de criză – un lucru pe care afacerea trebuie să-l aibă, dar nu vrea nimeni să-l atingă niciodată. Indiferent [...]

Larisa Maria Pața - 19.03.2021

Mama ta, fratele tău, întreaga familie și chiar vecinii adoră brandul tău. Speri ca și potențialii clienți să gândească la fel, [...]

Andreea Sandu - 11.06.2021

Oriunde cauți sfaturi despre cum să creezi campanii de marketing de succes, ești sfătuit să începi prin a crea profilul clientului [...]

Andreea Sandu - 10.03.2021

+ Toate articolele