FAMILIA SAFIR ÎMPREUNĂ CU ARTVERTISING AU ORGANIZAT CEL MAI MARE FLASH MOB DIN ROMÂNIA LA VASLUI

01.10.2022
Familia Safir împreună cu Artvertising au organizat cel mai mare flash mob din România la Vaslui

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia Safir în cadrul unui eveniment public la care au participat cu bucurie peste 1900 de vasluieni și la finalul căruia producătorul de carne de pui a anunțat că oferă 19000 de euro unui proiect comunitar având ca temă timpul petrecut în familie.

„Faptul că i-am invitat pe toți cei din comunitate să ne fie alături în momentul dezvăluirii noii identități vizuale Familia Safir nu e o întâmplare. Chiar împrospătarea brandului grupului nostru de firme vine să exprime mai clar valoarea de a fi împreună, unul dintre pilonii afacerii noastre de familie. Am vrut să ne fie alături comunitatea pentru că doar împreună cu cei din jurul nostru putem realiza lucruri frumoase și doar cu gândul la cel de lângă noi știm că vom păstra calea dreaptă. Era firesc să oferim înapoi, din binele pe care îl primim, un premiu pentru un proiect comunitar care să vizeze tocmai timpul petrecut în familie”, a declarat George Safir, administratorul companiei.

„Sufletul grupului Safir nu s-a schimbat. Valorile de apropiere de comunitate, de generozitate și grijă pentru cei din jur au fost mereu centrale pentru această companie. A fost o bucurie pentru noi să fim cei care transpun și mai bine aceste valori în mesajul central al brandului către consumatori. Familia Safir nu putea ieși în lume în noile haine ale identității vizuale regândite decât în familie, în comunitatea din Vaslui, iar faptul că am avut atât de mulți oameni alături, cu zâmbete, energie și bucuria de a fi împreună este încă o confirmare a solidității acestei frumoase comunități”, a declarat Daniel Dimitriu, manager Artvertising.

Eveniment Flash mov Familia Safir - Artvertising

Noul brand Familia Safir, realizat de agenția ieșeană Artvertising, oferă uniformitate produselor și firmelor și transmite, direct și curajos,  prin imagine, comunicare și ambalaje, un element cheie din sufletul companiei: faptul că rămâne o afacere de familie care păstrează tradiția valorilor sănătoase și a apropierii de comunitate.

Pentru a sărbători lansarea noii identități de brand, peste 1900 de vasluieni s-au adunat duminica, în familie, la Centrul Civic al Vasluiului, realizând cel mai mare flash mob din România. La acesta au participat școli de dans din Vaslui și Iași, o parte dintre cei peste 700 angajați ai companiei Safir și mulți vasluieni, prieteni și parteneri, care s-au bucurat împreună de eveniment.

Evenimentul a avut succes și datorită implicării partenerilor instituționali: Primăria Vaslui și Consiliul Local, partenerilor media vasluianul.ro, Kiss FM, Rock Fm, știriest.ro, Smile FM, școlilor de dans și întregii comunități.

DIFERENȚA ÎNTRE REBRANDINGUL PROACTIV ȘI REBRANDINGUL REACTIV

20.06.2022
Diferența între rebrandingul proactiv și rebrandingul reactiv
Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding.

 vezi mai mult

ARTICOLE RECENTE

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia [...]

Daniel Dimitriu - 01.10.2022

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]

Daniel DIMIRIU - 20.06.2022

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]

Larisa Maria Pața - 11.05.2022

+ Toate articolele
Newsletter