TENDINȚE ÎN E-COMMERCE CARE CONTINUĂ ȘI ÎN 2019

13.03.2019
Tendințe în e-commerce care continuă și în 2019

Și cum tehnologia și internetul nu stau prea mult pe loc, tendințele se schimbă de la an la an. Din cauza lipsei de timp a consumatorului, cumpărăturile online au devenit cea mai simplă și sigură opțiune în procesul de achiziționare de bunuri, servicii și alimente.

Ce se poartă în 2019 în magazinele online?

1. Cumpărături fără frontiere

Sau ce nu se mai poartă. Nu se mai poartă granițele, barierele. O nouă tendință care a îmbobocit și va înflori frumos este comerțul transfrontalier. Nu mai reprezintă un impediment cumpărarea de pe site-urile din afara țării, atât timp cât acțiunile magazinelor online au abordări psihologice, personalizate.

2. Abordări psihologice

Și, pentru că internauții stau la un click distanță de a ieși din magazinul tău, trebuie motivați să rămână pe pagină. Acest lucru poate fi făcut prin setarea unor prețuri atent gândite și verificate, discount-uri, tehnici scarcity și de remarketing.

3. Recenzii și chatbots

Mai bine de jumătate dintre utilizatori urmăresc recenziile și se bazează pe ele înainte de a face cumpărături, așa că pe viitor ar fi bine să fie luată în considerare implementarea unui sistem de recenzii.

De câțiva ani încoace serviciul de customer support se axează pe sisteme noi de chat (chatbots), iar, mai nou, pe asistenți virtuali care ajută la găsirea mai ușoară a informațiilor.

4. Livrarea planificată și lackere EasyBox

Cei de la Emag sunt foarte atenți la nevoile consumatorilor, așa că au venit cu două idei foarte bune. Una dintre ele este livrarea planificată care facilitează livrarea produselor comandate prin alegerea zilei și a intervalului orar de livrare.

Lockerele EasyBox vin în ajutorul celor care doresc să-și ridice personal coletele, la orice oră. Acestea sunt amplasate în zonele aglomerate, outdoor.

5. Plata cu cardul

Tranzacțiile online cu cardul cresc de la an la an datorită comodității internauților și a simplificării procesului de returnare. O parte din cumpărăturile online este plătită prin cardul de credit, iar o altă parte prin intermediul cardurilor de cumpărături.

Observăm că devenim din ce în ce mai ocupați, obosiți și comozi. Iar ceea ce la prima vedere pare un moment de relaxare, cumpărăturile nu mai sunt de mult așa ceva.

Devine un moment de relaxare atunci când această acțiune se mută în mediul online. Internauții sunt mai atenți, caută specificații, recomandări, oferte și vor ca brand-urile să aibă grijă de nevoile și...căutările lor.

În vremurile ce urmează brand-urile se văd nevoite să aibă grijă și de dorințele online. Nu trebuie neglijată nici o categorie de public, iar cea care preferă cumpărăturile de pe internet se dezvoltă pe zi ce trece.

OMUL FACE BRANDUL. ȘI BRANDUL FACE CE I SE SPUNE.

11.03.2019
Omul face brandul. Și brandul face ce i se spune.
Când vor să lanseze un nou produs sau serviciu, advertiserii încep cu această Biblie a fiecărui proiect: brief-ul de agenție. Ei vin cu răspunsuri la întrebări de tipul: care este obiectivul proiectului?, cine este publicul nostru țintă?, ce știm despre el?, ce vrem să transmitem?, ce s-a mai comunicat până acum?, care este nevoia? etc.

 vezi mai mult

ARTICOLE RECENTE

La cumpărăturile online ne referim acum. Vedem cu ochiul liber cum tehnologia evoluează și ne acaparează viețile. Mai vedem și cum [...]

Larisa Maria Pața - 13.03.2019

Când vor să lanseze un nou produs sau serviciu, advertiserii încep cu această Biblie a fiecărui proiect: brief-ul de agenție. Ei vin [...]

Larisa Maria Pața - 11.03.2019

Sub umbrela celor 10 ani de activitate, Silver Mall își fixează ca obiectiv implementarea unui campanii aniversare de succes, care să [...]

Artvertising - 16.08.2018

+ Toate articolele
Newsletter