Dopo Poco Gourmet este un altfel de catering.
Ei știu să facă mâncare din ingrediente alese, noi le-am creat un catalog de produse pe măsură.
INTRODUCERE
Dopo Poco începe să-și făurească povestea începând cu anul 2011, prin perseverență și dedicare. Cunoscută inițial pentru livrare de pizza în orașul Iași, ideea creării unui catering de mâncare gătită s-a născut din pasiunea companiei pentru mâncare și din dorința de a oferi oamenilor răsfățul cuvenit, chiar la ei acasă. Pentru a face cunoscută și a implementa această idee culinară de succes, Dopo Poco a ales agenția Artvertising, iar împreună ne-am fixat un obiectiv ambițios: crearea unui brand de succes, care să câștige încrederea consumatorilor, dar și fidelitatea lor pe termen îndelungat.
CONTEXT
Într-un mediu competitiv, așa cum este industria culinară, crearea unui catalog de succes presupune multă creativitate și o analiză minuțioasă a artei culinare și a pieței consumatorilor online. Provocarea noastră a fost să creăm un catalog cu o identitate vizuală unică și un înalt randament funcțional. Cunoașterea profundă a preferințelor culinare și a nevoilor consumatorilor, dar și expertiza de specialitate realizată de echipa noastră au condus la crearea unui catalog pe măsură, care s-a dovedit a fi pe placul clienților și al publicului.
DESIGN DE CATALOG
S-a dorit un catalog palpabil, care să reflecte calitatea și unicitatea produselor, dar și modalitățile unice de pregătire ale acestora. Astfel, am reușit să construim un design de catalog unic, atractiv și sugestiv, marcă Dopo Poco Gourmet.
Acest lucru a însemnat un sistem vizual în cadrul căruia s-au lucrat câteva zeci de produse diferite, variind de la aperitive, supe și salate, la feluri principale și deserturi. Am optat pentru crearea unor noi forme de litere și compunerea lor într-un spațiu din paginile catalogului, cu scopul de a capta atenția și de a transmite o stare aparte prin jocul de forme și culoare. Rezultatul? Un catalog care te invită la masă chiar la tine acasă.