RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile. În cadrul raportului „Retail in 2024 and beyond” al companiei de cercetare Kantar, se analizează provocările pe care comercianții le vor întâmpina și strategiile pe care le pot adopta pentru a prospera într-un 2024 caracterizat de incertitudine.

Schimbarea dinamicii puterii

Generația Z devine un factor puternic în comportamentul de cumpărare, iar mărcile se confruntă cu concurența atât a mărcilor private, cât și a start-up-urilor. Brandurile se concentrează pe produsele sustenabile și devin tot mai interesate de modalități inovatoare de a atrage Generația Z, care preferă cumpărăturile personalizate și valorile sustenabile.

Găsirea unui echilibru

Investițiile necesare pentru creștere depășesc adesea resursele disponibile, obligând retailerii să găsească un echilibru între costuri și investiții. În încercarea de a optimiza costurile, retailerii fac reduceri de personal, iar investițiile strategice vizează atenuarea costurilor pe termen lung și transformarea digitală.

Valoarea ca virtute

Valoarea în retail nu se referă doar la preț, ci și la aspecte precum comoditatea și sustenabilitatea. Retailerii se orientează către produse și ambalaje sustenabile care să răspundă cererii crescânde pentru produse ecologice la prețuri accesibile.

Revoluția digitală

Digitalizarea pătrunde în toate aspectele retailului, generând așteptări în continuă creștere. Inteligența artificială (IA), în special IA Generativă, joacă un rol crucial în transformarea industriei. Soluțiile AI schimbă nu doar modul de dezvoltare a produselor, ci și logistică, operațiuni în magazin și interacțiunea cu clienții.

Angajamente de durată

Retailerii se confruntă cu provocarea de a echilibra angajamentele privind sustenabilitatea și valorile cu necesitatea adaptării costurilor. Colaborarea cu brandurile și furnizorii pentru atingerea obiectivelor ESG (mediu, social, guvernanță) devine crucială, iar stabilirea unor obiective clare și a acordurilor pe termen lung devine o strategie pentru retailul modern.

Statu-quo-ul industriei de retail

Industria de retail investește în capabilități fundamentale și în tehnologii digitale pentru a se adapta la incertitudinea globală post-pandemie. În ciuda provocărilor, industria pare să-și revină și să se adapteze la noile cerințe ale consumatorilor și la schimbările economice.

Ce urmează după 2024?

Următorii cinci ani vor aduce o transformare în retail, axată pe experiențe personalizate, sustenabile și cu valoare adăugată. Retailul va depinde tot mai mult de aspectele umane, tehnologie și soluții bazate pe inteligență artificială pentru a satisface nevoile cumpărătorilor și pentru a rămâne competitiv într-un peisaj în schimbare constantă. Cu toate provocările, prioritățile sustenabilității vor rămâne în prim-plan, iar industria va căuta modalități inovatoare de a rămâne relevantă într-o lume în continuă schimbare.

Dacă vrei să fii cu un pas înaintea concurenței, vino să discutăm despre planurile de dezvoltare ale afacerii tale – cum poți crește vizibilitatea produselor tale la raft, cum poate packaging-ul să devină un instrument de vânzare și ce campanii de marketing trebuie să faci pentru a maximiza prezența ta în lanțurile de retail și pentru a-ți crește vânzările pe segmentele de piață vizate.

Sună la +40 755.665.603.

Sau trimite-ne un mesaj pe Robochat sau office@artvertising.ro pentru a iniția conversația despre atingerea obiectivelor tale în zona de retail. Suntem aici să transformăm obiectivele în rezultate!

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.

 vezi mai mult

SURPRINDE-ȚI PARTENERII CU UN CADOU DE EXCEPȚIE

Surprinde-ți partenerii cu un cadou de excepție
Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La Artvertising, de peste 20 ani, construim materiale funcționale unice, care surprind esența brandului și creează experiențe memorabile.

 vezi mai mult

GOOGLE CONSENT MODE V2: IMPACTUL ȘI NECESITATEA PENTRU WEBSITE-URI

Google Consent Mode V2: Impactul și Necesitatea Pentru Website-uri
Din 6 martie 2024 Google solicita ca toate site-urile web și aplicațiile să utilizeze Google Consent Mode v2 cu scopul de a proteja confidențialitatea și înregistrarea datelor de conversie ale clienților.

 vezi mai mult

BENEFICIILE UNUI MAGAZIN ONLINE CUSTOMIZAT: O PLATFORMĂ PREMIATĂ CE SE POTRIVEȘTE NEVOILOR AFACERII

Beneficiile unui magazin online customizat: o platformă premiată ce se potrivește nevoilor afacerii
Dezvoltarea unui magazin online nu se rezumă doar la prezentarea produselor, ci și la implementarea unor funcționalități strategice menite să crească vânzările și rata de conversie.

 vezi mai mult

ARTVERTISING ÎNDEPLINEȘTE CRITERIILE DESI ȘI ESTE PARTENER DIGITAL INNOVATION PENTRU ACCELERAREA DIGITALIZĂRII IMM-URILOR ȘI INSTITUȚIILOR PUBLICE

Artvertising îndeplinește criteriile DESI și este partener Digital Innovation pentru accelerarea digitalizării IMM-urilor și instituțiilor publice
Vrei să accesezi fonduri nerambursabile pentru digitalizarea business-ului tău?

 vezi mai mult

TENDINȚE ÎN MARKETING DIGITAL ÎN 2024: AFLĂ CUM SĂ TE PREGĂTEȘTI

Tendințe în marketing digital în 2024: află cum să te pregătești
Te ajutăm să explorezi câteva dintre cele mai importante tendințe de marketing digital care vor modela industria în 2024.

 vezi mai mult

CUM AUTOMATIZEZI TRIMITEREA FACTURILOR ÎN E-FACTURA

Cum automatizezi trimiterea facturilor în e-Factura
Automatizează trimiterea facturilor în e-Factura printr-un singur click și salvează timp

 vezi mai mult

TRANSFORMĂ-ȚI AFACEREA PRIN SERVICII DE PR DIGITAL

Transformă-ți afacerea prin servicii de PR Digital
Îți arătăm cum PR-ul Digital nu este doar un cuvânt la modă, ci un element puternic ce aduce un impact pozitiv în ceea ce privește notorietatea brandului tău.

 vezi mai mult

AGENȚIA ARTVERTISING SE BUCURĂ DE 2 PREMII LA COMPETIȚIA E-COMMERCE ȘI DIGITAL MARKETING DIN ROMÂNIA

Agenția Artvertising se bucură de 2 premii la competiția E-Commerce și Digital Marketing din România
Magazinul online a obținut 5 premii timp de 3 ani consecutivi la cel mai important eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România

 vezi mai mult

IMPORTANȚA RECENZIILOR ÎN CREȘTEREA VÂNZĂRILOR ȘI REPUTAȚIA AFACERII

Importanța recenziilor în creșterea vânzărilor și reputația afacerii
La Artvertising am dezvoltat un algoritm care identifică numărul de recenzii necesar pentru a crește probabilitatea de a obține recenzii pozitive.

 vezi mai mult

SERVICII DE DIGITALIZARE, DEZVOLTARE DE APLICAȚII WEB, BAZE DE DATE ȘI SOCIAL MEDIA

Servicii de digitalizare, dezvoltare de aplicații web, baze de date și social media
Am povestit în articolul nostru anterior motivele pentru care afacerile trebuie să se adapteze rapid schimbărilor tehnologice, cu scopul de a rămâne competitive și a prospera. De această dată, te învățăm cum să ajungi la transformarea digitală a afacerii.

 vezi mai mult

DE CE DIGITALIZAREA AFACERII TALE ESTE ATÂT DE IMPORTANTĂ?

De ce digitalizarea afacerii tale este atât de importantă?
În contextul evoluției tehnologice continue, afacerile care își doresc succesul trebuie să se adapteze și să fie în pas cu transformarea digitală. Este foarte important să nu privim digitalizarea doar ca pe o tendință, ci să înțelegem de ce este esențială pentru fiecare afacere.

 vezi mai mult

FRANCIZA PETRU BENEFICIAZĂ DE O REȚEA AVANSATĂ DE INTRANET

Franciza PETRU beneficiază de o rețea avansată de Intranet
Agenția Artvertising a găsit soluția potrivită pentru a transforma aceste provocări în oportunități tangibile pentru franciza PETRU, printr-un instrument de management puternic: o rețea de intranet personalizată și avansată.

 vezi mai mult

REDEFINIM COMUNICAREA CU AJUTORUL INTELIGENȚEI ARTIFICIALE

Redefinim comunicarea cu ajutorul Inteligenței Artificiale
Prin implementarea instrumentelor AI, obținem îmbunătățiri semnificative în eficiență și eficacitate, stimulând creșterea vânzărilor prin strategii de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO).

 vezi mai mult

MIGRAREA LA GOOGLE ANALYTICS 4: O SCHIMBARE ESENȚIALĂ PENTRU ANALIZA DATELOR TALE

Migrarea la Google Analytics 4: O schimbare esențială pentru analiza datelor tale
Începând cu 1 iulie, dispare oficial versiunea actuală a platformei Google Analytics, cunoscută sub numele de Universal Analytics (UA). În locul său, vine noul și mult așteptatul Google Analytics 4 (GA4), oferind o abordare revoluționară în analiza datelor online. Pentru a înțelege importanța acestei migrări, hai să explorăm ce este GA4 și ce promite.

 vezi mai mult

NOI CRITERII ÎN ALGORITMUL GOOGLE - CUM SĂ APARI PE PRIMA PAGINĂ

Noi criterii în algoritmul Google - cum să apari pe prima pagină
În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre conceptele cheie în ceea ce privește clasamentul în căutările Google este "Query Deserves Freshness" (QDF), ce pune accentul pe importanța oferirii de conținut nou și relevant.

 vezi mai mult

TENDINȚE ÎN MARKETINGUL DIGITAL PENTRU 2023

Tendințe în marketingul digital pentru 2023
În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce trece, noi tendințe apar în această industrie, iar adaptarea la aceste schimbări devine esențială pentru a rămâne relevant și competitiv.

 vezi mai mult

ARTVERTISING PROMOVEAZĂ PARTICIPAREA SAFIR LA EMISIUNEA ȘEF SUB ACOPERIRE PRIN CAMPANII DE SOCIAL MEDIA

Artvertising promovează participarea Safir la emisiunea Șef sub acoperire prin campanii de social media
Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii.

 vezi mai mult

BRANDUL ZODIACOOL, PREMIAT 2 ANI CONSECUTIV LA COMPETIȚIA E-COMMERCE ȘI DIGITAL MARKETING DIN ROMÂNIA

Brandul Zodiacool, premiat 2 ani consecutiv la competiția E-Commerce și Digital Marketing din România
Magazin online dezvoltat de Artvertising a câștigat cele mai râvnite premii la cel mai important eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România

 vezi mai mult

FAMILIA SAFIR ÎMPREUNĂ CU ARTVERTISING AU ORGANIZAT CEL MAI MARE FLASH MOB DIN ROMÂNIA LA VASLUI

Familia Safir împreună cu Artvertising au organizat cel mai mare flash mob din România la Vaslui
Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia Safir.

 vezi mai mult

DIFERENȚA ÎNTRE REBRANDINGUL PROACTIV ȘI REBRANDINGUL REACTIV

Diferența între rebrandingul proactiv și rebrandingul reactiv
Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding.

 vezi mai mult

BRAND EQUITY ȘI IMPACTUL SĂU ASUPRA UNUI BRAND UMBRELĂ

Brand Equity și impactul său asupra unui brand umbrelă
Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel de decizii complexe în fiecare zi.

 vezi mai mult

STRATEGII DE BRAND: BRANDING UMBRELA (FAMILIE DE PRODUSE)

Strategii de brand: Branding Umbrela (Familie de produse)
Umbrella Branding este folosită pentru a oferi uniformitate liniilor de produse prin gruparea lor sub un singur nume de brand cu scopul de a le face mult mai ușor de identificat și, prin urmare de a crește comercializarea acestora.

 vezi mai mult

5 MODURI DE A ÎNTĂRI REPUTAȚIA BRANDULUI TĂU ÎN ONLINE

5 moduri de a întări reputația brandului tău în online
Mama ta, fratele tău, întreaga familie și chiar vecinii adoră brandul tău. Speri ca și potențialii clienți să gândească la fel, dar nu este întotdeauna așa. Un lucru definitoriu este reputația ta online: ce cred și spun oamenii despre tine pe internet.

 vezi mai mult

5 IDEI DE MARKETING PENTRU PROMOVAREA AFACERILOR LOCALE

5 Idei de marketing pentru promovarea afacerilor locale
Rotiseria Familia Safir și-a deschis porțile într-o nouă locație, un loc în care să poți savura mâncarea proaspăt preparată

 vezi mai mult

MANAGEMENTUL CRIZEI SAU „CUM FACI SĂ FIE BINE CÂND E RĂU”

Managementul crizei sau „cum faci să fie bine când e rău”
Poate că uneori acestea nu vor afecta industria în care activăm sau fix compania noastră, însă vor afecta clienții și consumatorii, iar de aici începe nebunia

 vezi mai mult

CUM ÎȚI POATE AJUTA AFACEREA UN LANDING PAGE DE IMPACT?

Cum îți poate ajuta afacerea un landing page de impact?
În marketingul digital, un landing page (pagină de destinație) este o pagină web independentă, creată special pentru o campanie de marketing sau publicitate. Acolo „aterizează” (landing) un vizitator după ce face click pe un link dintr-un e-mail sau dintr-un anunț Google, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter sau alte locuri similare.

 vezi mai mult

CONTRIBUȚIA AGENȚIEI ARTVERTISING LA UN DOCUMENTAR DESPRE INDUSTRIA ALIMENTARĂ

Contribuția agenției Artvertising la un documentar despre industria alimentară
Transparența este cheia în creșterea încrederii în brandul tău. Află despre realizarea filmului documentar al brandului Safir

 vezi mai mult

CUM SĂ CREEZI PROTOTIPUL CLIENTULUI IDEAL?

Cum să creezi prototipul clientului ideal?
Oriunde cauți sfaturi despre cum să creezi campanii de marketing de succes, ești sfătuit să începi prin a crea profilul clientului ideal pentru afacerea ta. Știi că este important, dar nu știi și de unde să începi.

 vezi mai mult

TRENDURI ȘI SOLUȚII PENTRU PROMOVARE ONLINE ÎN 2021

Trenduri și soluții pentru promovare online în 2021
Puțini, if any, s-ar fi așteptat la ceea ce 2020 avea să ne aducă: incertitudine, schimbare, distanțare. Și mai puțini au fost cei care au reușit să țină pasul, să se detașeze de forecast-urile anilor precedenți, de normalul abordat în marketing până atunci, și să performeze la nivelul la care se așteaptă consumatorii online.

 vezi mai mult

4 ÎNTREBĂRI SIMPLE PENTRU UN PLAN EFICIENT DE MARKETING

4 întrebări simple pentru un plan eficient de marketing
La Artvertising, demonstrăm și comunicăm eficiența fiecărei soluții pe limbajul beneficiarului, răspunzând la 4 întrebări simple

 vezi mai mult

NEWSLETTER: PAȘI PENTRU O CAMPANIE DE EMAIL MARKETING DE SUCCES

Newsletter: pași pentru o campanie de email marketing de succes
Chiar dacă social media atrage din ce în ce mai multe persoane și companii, emailul rămâne în continuare un canal puternic de comunicare online, unul dintre avantajele sale fiind siguranța faptului că mesajul ajunge exact la persoana la care ne dorim (desigur, dacă are o adresă de email validă).

 vezi mai mult

DESIGNUL DE AMBALAJ: STRATEGIE DE CREȘTERE A VÂNZĂRILOR

Designul de ambalaj: strategie de creștere a vânzărilor
Pe o piață în care nu prea mai auzim de termenul „monopol”, ca brand contează foarte mult să îți diferentiezi produsul sau serviciul de concurență. Iar cum primul contact al consumatorului cu un brand are loc, de cele mai multe ori, în puncte de cumpărare, designul de ambalaj este un factor important de marketing.

 vezi mai mult

REVIEW POZITIV VS REVIEW NEGATIV: POT AFECTA REPUTAȚIA UNUI BRAND?

Review pozitiv vs review negativ: pot afecta reputația unui brand?
Înainte de a intra în detaliu, trebuie să fim conștienți un lucru: noi, oamenii, suntem diferiți. Avem idei diferite, opinii, gândire, totul în baza experinței pe care am avut-o la un moment dat într-o anumită situație.

 vezi mai mult

LISTAREA PRODUSELOR ÎN SUPERMARKETURI: CE TREBUIE SĂ FACI ÎNAINTE DE A IEȘI LA RAFT?

Listarea produselor în supermarketuri: ce trebuie să faci înainte de a ieși la raft?
Atunci când vrei să fii un jucător puternic în industria FMCG, trebuie să fie luate în considerare câteva aspecte importante.

 vezi mai mult

MARKETING ÎN FMCG ȘI CUNOAȘTEREA PIEȚEI ÎN CARE VREI SĂ ACTIVEZI

Marketing în FMCG și cunoașterea pieței în care vrei să activezi
Industria FMCG, cea aducătoare de provocări, unde competiția este la un alt nivel, iar unde imprevizibilul e la el acasă!

 vezi mai mult

MAI BINE INFORMAȚI, MAI MULT PENTRU SIGURANȚĂ

Mai bine informați, mai mult pentru siguranță
La Artvertising, fiecare zi este cu și despre omul creativ și despre ce putem face mai bine pentru el și pentru societate

 vezi mai mult

MARKETINGUL PE CATWALK: CE SE POARTĂ ÎN 2020

Marketingul pe catwalk: ce se poartă în 2020
2020 este un an nou, același marketing, dar mai nou. Știm, e în contradicție, dar explicăm imediat ce înseamnă.

 vezi mai mult

INTEGRAREA MAGAZINELOR ONLINE CU WINMENTOR

Integrarea magazinelor online cu WinMentor
Într-o lume aflată pe repede înainte, în care tehnologia și aplicațiile ne acaparează afacerile, companiile din orice industrie ar trebui să țină pasul și să-și adapteze activitatea în funcție de evoluție pentru a rezista pe piață.

 vezi mai mult

MARKETING ÎN IT: PIAȚĂ, STRATEGII, TENDINȚE

Marketing în IT: piață, strategii, tendințe
Cum domeniul IT este în plină dezvoltare la noi în țară, ai crede că nu mai e o nevoie atât de mare de marketing și publicitate. Lucru absolut greșit.

 vezi mai mult

CUM VINZI RAPID ȘI UȘOR PRIN EMAG MARKETPLACE?

Cum vinzi rapid și ușor prin eMAG Marketplace?
Toți cei ce dețin un business de tip ecommerce sunt în căutare de profit, lucru absolut normal dacă vrei să reziști pe o piață atât de competitivă, ce se dezvoltă extraordinar de rapid. Prin urmare apar tot felul de soluții menite să îți reducă costurile și să îți crească profitul.

 vezi mai mult

CUM TRASĂM IPOTEZE DE LUCRU ÎNTR-O STRATEGIE DE COMUNICARE?

Cum trasăm ipoteze de lucru într-o strategie de comunicare?
De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul pas pe care-l mai avem de parcurs.

 vezi mai mult

SALES KIT: CÂND CU PUȚINE CUVINTE SPUI POVEȘTI ÎNTREGI DESPRE AFACEREA TA

Sales kit: când cu puține cuvinte spui povești întregi despre afacerea ta
Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative companiei.

 vezi mai mult

CADOURILE CORPORATE: POVEȘTI CARE UNESC OAMENI

Cadourile corporate: povești care unesc oameni
În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor pachete-surpriză considerate mult mai puternice, precum cadourile corporate.

 vezi mai mult

FIDELIZARE CLIENȚI SAU ATRAGERE DE NOI CUMPĂRĂTORI?

Fidelizare clienți sau atragere de noi cumpărători?
Pentru companiile care activează de mai mult timp pe piață, o strategie de fidelizare a clienților actuali este destul de profitabilă pentru creșterea profiturilor.

 vezi mai mult

5 PAȘI PENTRU A-ȚI ÎMBUNĂTĂȚI STRATEGIA DE OMNICHANNEL

5 pași pentru a-ți îmbunătăți strategia de omnichannel
Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de comerț electronic.

 vezi mai mult

CUM TE AJUTĂ SALES FUNNEL-UL SĂ ÎȚI ȚII CONSUMATORII APROAPE?

Cum te ajută sales funnel-ul să îți ții consumatorii aproape?
Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza utilizatorii site-ului pe care-l deții.

 vezi mai mult

AUDIT SITE – CE ÎNSEAMNĂ ȘI LA CE FOLOSEȘTE?

Audit site – ce înseamnă și la ce folosește?
Este important să rețineți că un site este o entitate vie care, de obicei, nu stagnează pentru perioade lungi de timp. În orice an, conținutul este adăugat și/sau eliminat de pe site-uri. Din acest motiv, auditurile ar trebui să aibă loc în mod regulat.

 vezi mai mult

TRANSPARENȚA TAXELOR - AVANTAJ ÎN VÂNZĂRILE ONLINE

Transparența taxelor - avantaj în vânzările online
Un studiu derulat de către agenția de consultanță AlixPartners a lansat un top care ne arată motivele pentru care coșul de cumpărături online este abandonat. Printre motivele principale se numără și costul transportului, care în unele situații este prea mare.

 vezi mai mult

TENDINȚE ÎN E-COMMERCE CARE CONTINUĂ ȘI ÎN 2019

Tendințe în e-commerce care continuă și în 2019
La cumpărăturile online ne referim acum. Vedem cu ochiul liber cum tehnologia evoluează și ne acaparează viețile. Mai vedem și cum brand-urile sunt foarte receptive acestei schimbări și cum încearcă și reușesc să țină pasul cu nou tip de consumator: cel educat, informat, grăbit.

 vezi mai mult

OMUL FACE BRANDUL. ȘI BRANDUL FACE CE I SE SPUNE.

Omul face brandul. Și brandul face ce i se spune.
Când vor să lanseze un nou produs sau serviciu, advertiserii încep cu această Biblie a fiecărui proiect: brief-ul de agenție. Ei vin cu răspunsuri la întrebări de tipul: care este obiectivul proiectului?, cine este publicul nostru țintă?, ce știm despre el?, ce vrem să transmitem?, ce s-a mai comunicat până acum?, care este nevoia? etc.

 vezi mai mult

CLIENȚII TĂI AU NEVOIE DE O MAMĂ: OMNICHANNEL

Clienții tăi au nevoie de o mamă: omnichannel
Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în ce mai apreciată, tot inconștient, de către public.

 vezi mai mult

CAMPANIE ANIVERSARĂ 10 ANI DE SILVER MALL: O STRATEGIE DE SUCCES, CU REZULTATE IMEDIATE

Campanie aniversară 10 ani de Silver Mall: o strategie de succes, cu rezultate imediate
Sub umbrela celor 10 ani de activitate, Silver Mall își fixează ca obiectiv implementarea unui campanii aniversare de succes, care să genereze fidelizarea consumatorilor actuali prin experiente plăcute oferite, dar și noi non-consumatori, atrași de avantajele furnizate și beneficiile de neuitat.

 vezi mai mult

COVRITICKET: PETRU TE TRIMITE LA AFTERHILLS

CovriTicket: PETRU te trimite la Afterhills
În orice industrie, pentru a evolua, dezvoltarea continuă este obligatorie, chiar și atunci când ai zeci de ani de experiență și te bucuri de succes. Acest lucru este vizibil de la unul dintre partenerii noștri: Simigeria PETRU.

 vezi mai mult

15 IDEI CREATIVE DE PAȘTI PENTRU MOMENTE DE EXCEPȚIE

15 idei creative de Paști pentru momente de excepție
Una dintre cele mai frumoase și importante sărbători ale românilor, Paștele este momentul în care petrecem alături de toți cei dragi clipe de neuitat, oferindu-le zâmbete împachetate cât mai creativ cu putință.

 vezi mai mult

POZIȚIONARE ȘI DIFERENȚIERE LA RAFT CU NOILE AMBALAJE SKIN PACK

Poziționare și diferențiere la raft cu noile ambalaje skin pack
Când un brand important, cum este Vascar, lansează 6 game noi, sub marca Moldova în bucate, iar realizarea unui ambalaj atrăgător, cu o tehnologie inovatoare, e foarte importantă pentru succesul comercial, știi că ambalajul realizat este un instrument puternic de diferențiere la raft, dar și de poziționare.

 vezi mai mult

UN BRAND IMPORTANT DIN INDUSTRIE ARE SUCCES ȘI ÎN MEDIUL ONLINE

Un brand important din industrie are succes și în mediul online
Unul dintre cei mai importanți jucători din industria cărnii, Safir este unul dintre brandurile care se promovează foarte bine și în mediul online.

 vezi mai mult

COTNARI – CEL MAI PUTERNIC BRAND ROMÂNESC DE VIN

Cotnari – cel mai puternic brand românesc de vin
Brandul Cotnari face excepție și s-a aflat pe prima poziție în topul celor mai puternice branduri românești de vin anul trecut, conform unui studiu publicat de revista Biz România. Află cum a reușit brandul Cotnari acest lucru.

 vezi mai mult

POZIȚIONARE GRUPUL DE FIRME SAFIR

Poziționare Grupul de firme Safir
Strategia de business online aleasă pentru Grupul de firme Safir are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online, prin poziționare și diferențiere.

 vezi mai mult

CE ÎNSEAMNĂ O OPTIMIZARE SEO A UNUI SITE?

Ce înseamnă o optimizare SEO a unui site?
Optimizarea SEO înseamnă a poziționa corect un site în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (e.g. Google) pentru cuvinte cheie folosite de utilizatori, astfel încât ei să poată găsi ceea ce site-ul tău are de oferit.

 vezi mai mult

FOLINA – UN PERSONAJ DE BRAND PE CARE ÎȚI DOREȘTI SĂ-L CUNOȘTI

Folina – un personaj de brand pe care îți dorești să-l cunoști
Când vezi un personaj ești tentat să judeci o ilustrație grafică, apreciind cât de reușită sau de expresivă e. De la poveste la ilustrație grafică se află un proces complex de cercetare și identitate. Află cum a fost creat brandul Folina de la specialiștii Artvertising.

 vezi mai mult

O AFACERE ONLINE ESTE CA VITRINA ATRACTIVĂ A UNUI MAGAZIN

O afacere online este ca vitrina atractivă a unui magazin
Orice business online de succes are la bază o strategie a cuvintelor cheie potrivite afacerii, care generează trafic organic relevant și rată scăzută de părăsire a site-ului. Află de la specialiștii noștri cum schimbă strategia de business online traiectoria afacerii.

 vezi mai mult

SCOR SEO ON-PAGE ÎNTRE 45-100%. CARE ESTE ADEVĂRAT?

Scor SEO on-page între 45-100%. Care este adevărat?
Cum calculezi și interpretezi corect scorul paginii analizate (optimizarea web site)? Află ce indicatorii să urmărești și cum să alegi serviciile de optimizare potrivite afacerii online.

 vezi mai mult

CUM SĂ IEI CELE MAI BUNE DECIZII

Cum să iei cele mai bune decizii
Cele mai bune decizii pentru alegerea soluției eficiente și obiective, cu rezultate măsurabile, se iau pe baza unor analize și cercetări de specialitate sau pe plăcerea propriu-zisă? Alege întotdeauna responsabil cea mai bună soluție pentru afacere.

 vezi mai mult

CREȘTEM AFACERI ONLINE PRIN AUTOMATIZĂRI ȘI FUNCȚIONALITĂȚI WEB UNICE

Creștem afaceri online prin automatizări și funcționalități web unice
Pentru o creștere rapidă a vânzărilor restaurantului Dopo Poco Trattoria, am dezvoltat un nou canal de vânzare online prin serviciul Comandă mâncare cu automatizarea rețetelor și a fluxului comenzilor prin funcționalități web unice

 vezi mai mult

DIFERENȚE ÎNTRE SCORURILE OBȚINUTE DE UN WEB SITE OPTIMIZAT

Diferențe între scorurile obținute de un web site optimizat
Site-ul tău înregistrează scoruri diferite SEO? Află de la specialiștii agenției Artvertising care sunt cele 6 etape importante în procesul SEO și cum să alegi serviciile de optimizare potrivite afacerii tale.

 vezi mai mult

LOCUL I ÎN 5 TOPURI PENTRU CEL MAI PUTERNIC BRAND

Locul I în 5 topuri pentru cel mai puternic brand
Cotnari a ales agenția Artvertising pentru a atinge obiectivul de a ajunge în anul 2016 cel mai puternic brand românesc la categoria de vinuri, atât în mediul offline, cât și online.

 vezi mai mult

CASA FOLINA – O APLICAȚIE DE SUCCES PENTRU NOUL BRAND FOLINA

Casa Folina – o aplicație de succes pentru noul brand Folina
Pare ușor să faci aplicații, dar nu orice concurs este relevant pentru brandul și clienții tăi. O aplicație online trebuie să fie de interes pentru utilizatori, ușor de folosit și atractivă la nivel de beneficii reale.

 vezi mai mult

25 ANI PLINI DE VIAȚĂ - O SĂRBĂTOARE DE CAMPANIE

25 ani plini de viață - O sărbătoare de campanie
O campanie aniversară este în sine o provocare, iar presiunea ideilor creative și a materialelor de excepție este și mai mare atunci când publicul tău este obișnuit cu lucruri neconvenționale și atipice. Află totul despre campania Safir – 25 ani plini de viață.

 vezi mai mult

TEHNICI INOVATOARE PENTRU AMBALAJE DE EXCEPȚIE: SPUMANTUL FESTIV, DE LA BUCIUM

Tehnici inovatoare pentru ambalaje de excepție: Spumantul Festiv, de la Bucium
Spumantul Festiv de la Bucium, aflat în topul celor mai apreciate vinuri spumante din categorie, avea nevoie de un nou suflu la nivel de etichetă care să păstreze alura celei deja consacrate, fără a modifica pe cea existentă.

 vezi mai mult

CÂND CITIM CĂ UNUL DINTRE CLIENȚII ARTVERTISING ESTE PRINTRE CEI MAI BUNI ANTREPRENORI DIN ROMÂNIA

Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România
Anul 2015 a fost un an bun pentru vin, cu multe zile pline de soare și ploi exact atunci când a fost nevoie. Și nu doar pentru vin, ci și pentru noi. Trăgând linie, în 2015, din colaborarea dintre Artvertising și compania Bucium au rezultat numai proiecte de succes.

 vezi mai mult

MAIA MORGENSTERN FACE EXCEPȚIE

Maia Morgenstern face excepție
Joi, 3 decembrie, într-o sală de poveste, în Aula Universității Tehnice „Gh. Asachi” Iași, am ascultat-o pe Maia Morgenstern discutând cu naturalețe despre egalitatea de șanse și de gen, dar și despre despre cum a reușit să fie una dintre cele mai de succes artiste ale prezentului.

 vezi mai mult

SPUMANTELE DE LA BUCIUM SUNT ÎMBRĂCATE ÎNTR-UN PACKAGING INEDIT

Spumantele de la Bucium sunt îmbrăcate într-un packaging inedit
Savurate cu răbdare, bucurându-te de fiecare strop, spumantele de la Bucium își dezvăluie efervescența și armonia. Sunt perfecte pentru întâlniri selecte sau aniversare, dineuri oficiale sau mese festive. Artvertising vă invită să încercați spumantele Bucium!

 vezi mai mult

LICORNA - VINUL DĂTĂTOR DE VIAȚĂ

Licorna - vinul dătător de viață
După ce a stat la învechit atât cât i s-a cuvenit, site-ul vinurilor Licorna, creat de Artvertising, așteaptă ca oamenii să-i treacă pragul și să cunoască îndeaproape povestea Licornei - inorogului care vindecă bolile, curăță răul și dă viață.

 vezi mai mult

BOTE D’AMORE AJUNGE PE TĂRÂMUL SEDUCĂTOR IBIZA

Bote D’Amore ajunge pe tărâmul seducător Ibiza
Creat ca o alternativă românească la variantele internaționale care se găsesc în cluburile din România, pentru ,,serile jucăușe” și ,,clipele de neuitat”, vinul Bote D’Amore a ajuns în locul potrivit, demonstrând, încă o dată, faptul că un gust desăvârșit aduce plăcere, descătușează imaginația și face din fiecare clipă un moment de neuitat.

 vezi mai mult

TEASC - O NOUĂ GAMĂ DE VINURI BUCIUM

Cele trei vinuri Teasc - Fetească Albă, Busuioacă de Bohotin și Cabernet Sauvignon le-au oferit invitaților evenimentului de lansare plăcerea de a se bucura de gusturi rafinate.

 vezi mai mult

„DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ” – UN SUCCES LA PUTEREA A DOUA

„Deliciosul te învaţă” – un succes la puterea a doua
Aflată la cea de-a doua ediție, campania de responsabilitate socială „Deliciosul te învaţă” a demarat în forţă şi anul acesta în grădiniţele din Iaşi, Vaslui, Bârlad şi Huşi.

 vezi mai mult

FRESCA - O MOŞTENIRE PENTRU URMAŞII URMAŞILOR NOŞTRI

Fresca  - o moştenire pentru urmaşii urmaşilor noştri
Artvertising şi Bucium Iaşi au lansat cea mai nouă gamă de vinuri premium dedicată sectorului HoReCa. Denumită sugestiv FRESCA, întregul concept a fost inspirat de pictura „buclucaşă” semnată de Dimitrie Gavrilean, care înfrumuseţează şi în prezent sala de degustare a complexului.

 vezi mai mult

NEMŢEANA – DESCOPERĂ, GUSTĂ ŞI-O IUBEŞTE!

Nemţeana – Descoperă, gustă şi-o iubeşte!
Odată cu sosirea verii, Artvertising vă face cunoştinţă cu Nemţeana, o blondă naturală care va potoli setea arzătoare în zilele caniculare.

 vezi mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI INVITĂ COPIII DIN GRĂDINIŢE SĂ SCRIE O CARTE ÎN CADRUL CAMPANIEI „DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ”.

Deliciosul de Vaslui invită copiii din grădiniţe să scrie o carte în cadrul campaniei „Deliciosul te învaţă”.
Grupul de firme Safir şi agenția de publicitate Artvertising demarează şi anul acesta o nouă ediţie a campaniei de CSR „Deliciosul te învaţă”. Susţine proiectul să devină o poveste de succes!

 vezi mai mult

LA SALA SPORTURILOR IAŞI, VA AVEA LOC A VI-A EDIŢIE A EVENIMENTULUI SUPORTING.

La Sala Sporturilor Iaşi, va avea loc a VI-a ediţie a evenimentului SuPORTing.
Artvertising susține Asociaţia Studenţilor din Domeniul Marketingului - ASDMark și vă invită la un meci caritabil de fotbal între studenții Universității „Al. I. Cuza” Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, și profesorii lor.

 vezi mai mult

ARMONII DE PRIMĂVARĂ

Armonii de primăvară
Artvertising aduce atmosfera de primăvară la Iaşi. Duminică, 2 martie, Casa de Cultură a Studenţilor Iaşi s-a îmbrăcat în haine de sărbătoare. Corul Naţional de Cameră Madrigal a revenit în oraşul nostru cu spectacolul caritabil „Armonii de primăvară”, o invitaţie la bucurie şi la fapte bune lansată de Fundaţia „Solidaritate şi Speranţă” şi Agenţia Artvertising.

 vezi mai mult

CONCERT CARITABIL SUSŢINUT DE PAULA SELING

Concert caritabil susţinut de Paula Seling
Artvertising vă invită să redescoperiţi bucuria de a dărui! Se apropie sărbătorile de iarnă, prilej ideal de a ne încânta sufletele cu un moment dedicat copilăriei, luminii şi faptelor bune.

 vezi mai mult

COTNARI ”VIN DE'O MAŞINĂ. O CÂȘTIGI CU DOPURI”

COTNARI ”Vin de'o maşină. O câștigi cu dopuri”
O campanie motorizată de Artvertising. Pentru iubitorii de vin și petrecere, vara 2013 a fost marcată de lansarea campaniei COTNARI ”Vin de'o maşină. O câștigi cu dopuri”.

 vezi mai mult

DERMOESTHETIQUE – LOCUL UNDE SĂNĂTATEA IA FORMELE FRUMUSEŢII

 Dermoesthetique – Locul unde sănătatea ia formele frumuseţii
Sănătatea ia formele frumuseţii în centrul de estetică Dermoesthetique. Serviciile exclusiviste, personalul calificat şi aparatura de ultimă generaţie creează împreună un ambient profesionist dedicat răsfăţului unei zeiţe.

 vezi mai mult

BOLŢILE DOMNEŞTI – „O REŢETĂ PIERDUTĂ”

BOLŢILE DOMNEŞTI – „O reţetă pierdută”
O campanie ispititoare „coaptă” de Artvertising. Unde se întâlnesc răsfăţurile culinare şi istoria? Doar la Restaurant Bolţile Domneşti. Este singurul loc unde reţetele pierdute din perioada interbelică şi boema atmosferă de odinioară se regăsesc într-o armonie perfectă.

 vezi mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI A PREMIAT MARELE CÂŞTIGĂTOR AL COMPETIŢIEI „DELICIOSUL TE ÎNVAŢĂ”

Deliciosul de Vaslui a premiat marele câştigător al competiţiei „Deliciosul te învaţă”
Artvertising semnează conceptul proiectului „Deliciosul te învaţă”. Ieri, 17 iunie 2013 a avut loc festivitatea de premiere a Grădiniţei nr. 11, Vaslui, marele câştigător al competiţiei derulate în cadrul proiectului educativ „Deliciosul te învaţă”.

 vezi mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI – UN BRAND CARE TE ÎNVAŢĂ ALTFEL

Deliciosul de Vaslui – un brand care te învaţă altfel
O campanie de CSR semnată de Artvertising. În luna aprilie a acestui an, grupul de firme Safir şi agenţia de publicitate Artvertising au demarat un proiect educativ menit să promoveze un stil de viață corect pentru copii.

 vezi mai mult

VINUL LUPILOR –VINUL BUN MERGE CU CÂNTECUL POPULAR

Vinul Lupilor –vinul bun merge cu cântecul popular
Artvertising semnează eticheta vinului de Cotnari, Vinul Lupilor. La sfârşitul lunii martie 2013, între 29 şi 31 ale lunii, pasionaţii de vinuri au avut ocazia să întâlnească compania COTNARI, în cadrul Târgului de Vinuri GOOD WINE, desfăşurat la Bucureşti, ROMEXPO.

 vezi mai mult

HOTEL UNIREA – EXCELENŢĂ DE 4 STELE

Hotel Unirea – Excelenţă de 4 stele
În industria ospitalităţii ieşene, Hotel Unirea a evoluat continuu ca percepţie înspre segmentul premium prin calitate, diversitatea specifică a serviciilor şi viziune strategică.

 vezi mai mult

NOI POVEŞTI ALE FEMEILOR DE SUCCES - EDIŢIA A DOUA

Noi poveşti ale femeilor de succes - Ediţia a doua
Artvertising Iaşi semnează organizarea şi promovarea evenimentului ”Poveşti ale femeilor de succes”. Conferinţa ”Poveşti ale femeilor de succes” a avut loc pe 31 ianuarie 2013 în Aula Magna a Universităţii Petre Andrei (UPA) din Iaşi.

 vezi mai mult

DOPO POCO – CAMPANIE ANIVERSARĂ

Dopo Poco – Campanie aniversară
Artvertising semnează campania ‘Poftă de bucurie’. Campania este realizată pentru Dopo Poco şi marchează un moment aniversar: împlinirea a 5 ani de activitate pe piaţa ieşeană. Conceptul a fost creionat în jurul sentimentului de bucurie pe care îl avem atunci când împărţim ceva gustos cu cei dragi.

 vezi mai mult

NUTRIVA – IMAGINEA UNUI PARTENER DE ÎNCREDERE

Nutriva – Imaginea unui partener de încredere
Artvertising semnează identitatea vizuală a companiei Nutriva. Fabrica de nutrețuri combinate – Nutriva – este operată de grupul de firme Safir din județul Vaslui și întregește lanțul integrat de producție al grupului, din care mai fac parte creșterea puilor, abatorizarea și comercializarea.

 vezi mai mult

COMPLEX HOTELIER UNIREA

Complexul Hotelier Unirea din Iași este situat într-o zonă centrală a orașului, cu rezonanță istorică: Piața Unirii. Ușor de găsit și accesibil în doar câteva minute din orice punct al orațului, complexul se află la doar câțiva pași de stațiile de taxi sau transport public.

 vezi mai mult

RELAXAREA CAPĂTĂ CELE MAI DIVERSE FORME, LA UNIREA SPA

Relaxarea capătă cele mai diverse forme, la Unirea SPA
Pentru a comunica poziționarea pe o piață competitivă, proiectul Unirea SPA avea nevoie de o identitate proaspătă și unitară. Echipa de creație Artvertising a adoptat o linie conceptuală simplă, cu o viziune modernă și elegantă.

 vezi mai mult

CASA DE VINURI COTNARI, UN NUME DE EXCELENȚĂ LA GOODWINE

Casa de Vinuri Cotnari, un nume de excelență la GoodWine
Cele mai tinere vinuri de Cotnari au fost prezentate în premieră la Târgul Internațional de Vinuri GoodWine, organizat pe 30 martie-1 aprilie la București. Ediția din acest an a consacrat lansarea unei game de referință, obținută după noi metode de vinificație, o tehnologie modernă și într-o nouă cramă.

 vezi mai mult

DELICIOSUL DE VASLUI - UN BRAND INTERACTIV

Deliciosul de Vaslui - un brand interactiv
Sub îndemnul COOLcuriguuu, Deliciosul de Vaslui îşi implică şi fidelizează clienţii prezenţi în social media. Integrată pe pagina de Facebook a brandului, campania se bucură de un feedback pozitiv, după numai trei săptămâni de la lansare.

 vezi mai mult

BALUL DE SOLIDARITATE CU FUNDAŢIA BETHANY

Balul de solidaritate cu Fundaţia Bethany
Artvertising şi-a dovedit încă o dată sprijinul pentru comunitatea locală prin angajamentul susţinut în promovarea “Balului de la Castel”, un eveniment filantropic organizat de Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany la sfârşitul săptămânii trecute.

 vezi mai mult

DESPRE OAMENI MICI, PENTRU OAMENI MARI

despre OAMENI mici, pentru oameni MARI
În spiritul unui angajament al generozității, echipa Artvertising a răspuns pozitiv inițiativei de a sprijini proiectul “Colorează un destin!”, având totodată convingerea deplină că în reușita unei acțiuni de fundraising, o contribuție uriașă o are strategia de comunicare abordată.

 vezi mai mult

EUROTECH. CU OAMENI SERIOȘI.

Eurotech. Cu oameni serioși.
Noua strategie de comunicare reliefează maturitatea, eficiența, responsabilitatea și experiența acumulate în cei 13 ani de activitate ai Eurotech, unul dintre cei mai importanți jucători locali în comercializarea, service-ul și închirierea sculelor și utilajelor pentru construcție și, totodată, singurul distribuitor Bosch în zona Moldovei.

 vezi mai mult

SPECIALITĂȚI ITALIENE CU DOPO POCO TRATTORIA

Specialități italiene cu Dopo Poco Trattoria
Artvertising a fost alături de Dopo Poco la petrecerea organizată cu ocazia evenimentului de deschidere a primului restaurant sub marca sa de calitate – Dopo Poco Trattoria.

 vezi mai mult

CIBI

Fără investiții costisitoare, vânzarea de covrigi calzi este o afacere mereu profitabilă și o metodă simplă de a face bani. Eliminarea pierderilor cu materia primă (făină, zahăr, ulei, sare) duc la creșterea profitabilității unei afaceri cu covrigi sau alte produse de panificație.

 vezi mai mult

CADOURILE CULINARE PREFERATE DE COPII, CU DOPO POCO

Cadourile culinare preferate de copii, cu Dopo Poco
Dopo Poco, cel mai cunoscut brand românesc de pizza cu livrare la domiciliu, și-a surprins plăcut clienții din Iași, oferind produsele sale cadou, timp de 10 zile, copiilor aflați în Carrefour Felicia.

 vezi mai mult

ONLINE CU TOTALGAZ INDUSTRIE

Online cu TOTALGAZ INDUSTRIE
Dupa 7 luni de research, brainstorming, creație și implementare, pe 20 mai 2011, Artvertising urcă pe net noua platformă de comunicare integrată online a companiei ieșene TOTALGAZ INDUSTRIE, lider național în producția stațiilor de reglare-măsurare și predare.

 vezi mai mult

MERIT SĂ VĂD CU HORAȚIU MĂLĂELE

Merit să Văd cu Horațiu Mălăele
Vineri, 20 mai 2011, a avut loc la Teatrul Luceafarul din Iași, evenimentul cultural-artistic, organizat în scop caritabil, „…Merit să văd”. Acest eveniment a fost organizat de echipa Focus alcătuită din 18 masteranzi la Marketing și Comunicare în Afaceri - FEAA, în parteneriat cu Asociația Rotaract Iași 2000 și agenția Artvertising.

 vezi mai mult

GADGET DULCE SAU PICANT CU DOPO POCO

Pentru iubitorii de pizza și produse fast-food realizate în condiții de calitate maximă, primăvara 2011 a fost marcată în Iași de campania cu premii savuroase ”Gadget Dulce sau Picant”. 74 de clienți ieșeni au fost premiați cu gadgeturi și vouchere Dopo Poco în decursul celor 3 luni de concurs.

 vezi mai mult

POVEȘTI ALE FEMEILOR DE SUCCES CU MAIA MORGENSTERN

Povești ale femeilor de succes cu Maia Morgenstern
”Povești ale femeilor de succes” a avut loc pe 13 aprilie 2011 în Aula Magna a Universității „Petre Andrei” (UPA) din Iași. Actrița Maia Morgenstern și Excelența Sa Tanya van Gool, ambasadoarea Olandei în România, au împărtășit tinerilor și reprezentantelor sexului frumos din sală, propriile viziuni despre succes.

 vezi mai mult

NOUA IDENTITATE CU FETEASCĂ ALBĂ

Noua identitate cu Fetească Albă
Agenția Artvertising semnează eticheta unui nou vin lansat de către Cotnari – Feteasca Albă de Cotnari, demisec. Compania Cotnari, cel mai mare producător de vinuri albe din România, a obținut anul acesta 3 medalii de aur la Concursul internațional de Vinuri din capitala Gemaniei - Berlin 2011.

 vezi mai mult

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele
Newsletter

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala