ZDRAVĂN MOLDOVENESC

Numele Zdravăn Moldovenesc, sloganul "Ți-am pus pofta-n pui!" și logo-ul sunt doar o prefață a unei povești de brand mai complexe. Povestea brandului Zdravăn Moldovenesc începe odată cu povestea poftei, în sătucul Safir. Noi, moldovenii, am crescut puiul, de felul lui mai țărănesc, de când era cât un boț de mămăligă și până când a ajuns zdravăn și năzdrăvan. Vorba ceea: “pofta vine gustând” și “gustul vine poftind”.

INTRODUCERE

Compania Safir a luat naştere în 1991, o afacere de familie, dintr-un darac şi o moară şi a evoluat în mod surprinzător către un grup de firme ce include în prezent: un modern abator de păsări, ferme proprii de creştere a puilor, o fabrică de făinuri proteice şi un sistem propriu de distribuţie.

Grupul de firme Safir este un important producător și distribuitor de carne de pui, prezent atât la nivel național, cât și pe piața externă. 

Gama de produse este una diversificată, unul dintre brandurile comercializate este Zdravăn Moldovenesc - un pui cinstit, crescut cu poftă și multă pricepere, asemănător celui crescut la curte, însă mai sigur.

POVESTEA BRANDULUI

Facem publicitate cu poftă de când lumea și poveștile și-am pus-o și-n puiul Zdravăn Moldovenesc... pentru că Povestea Poftei a început la Artvertising, cu naming, cu sloganul "Ți-am pus pofta-n pui!". Am dezvoltat-o, am dus-o mai departe, am vrut să afle toată lumea de puiul de la Safir, cel crescut cu poftă.  Vorba ceea: “pofta vine gustând” și “gustul vine poftind”. Ți-am luat toate poftele matale și le-am pus într-un pui. Așa ne-a ieșit gustul acesta tradițional de Zdravăn. 

Povestea brandului Zdravăn Moldovenesc începe odată cu povestea poftei, în sătucul Safir. Noi, moldovenii, am crescut puiul cinstit și cu dragoste de meleagurile natale, făcând totul cu poftă de viață și grijă pentru ce-i al nostru.

STRATEGIE DE BRAND

Identitatea brandului a fost construită altfel încât să se ridice la nivelul gustului preparatelor gătite din cărniță de Zdravăn Moldovenesc”. Prin nume, slogan, poveste și comunicare vizuală s-a respectat o notă umoristică, astfel încât toate acestea să completeze proprietățile deosebite ale produsului, pentru o experiență completă la nivel gustativ și emoțional.

Nota tradițională a produsului este redată la un prim contact vizual de imaginea unui pui fălos de moldovean crescut de la pământ, completată de o etichetă în formă de ștergar pe care este “cusut” sloganul “Ți-am pus pofta-n pui!”. 

Contact
Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
Contact
NOI VREM SĂ FACEM EXCEPȚIE ÎMPREUNĂ,
CE SPUI?

Asta facem de 14 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!

Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
© 2003-2017 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en