În industrie, trendurile dictează dezvoltarea produselor noi, însă, pentru a avea succes pe piață, trebuie să le faci oamenilor viața mai ușoară, surprinzându-i cu ceva complet inedit, dar exact pe gustul lor. Pentru a reuși acest lucru, ai nevoie de ingredientele potrivite. La fel ca atunci când ți-e fomică și vrei ceva, nu doar pur și sigur, care să-ți hrănească foamea și să te facă câteva clipe fericit, ci preferi gustul adevărat de pui și un pic din istețimea și prospețimea unui brand sociabil și responsabil, care să te surprindă mereu cu ceva inedit.

CERCETARE DE MARKETING

Inovăm branduri românești de peste 14 ani, de aceea avem încredere în poftele românilor.
Știm că românii își doresc preparate din carne cu gust adevărat de pui, proaspătă, pură și sigură, de la producători cu experiență pe piața alimentară, care demonstrează respect pentru calitate, responsabilitate și transparență. De aceea, împreună cu Grupul de firme Safir, am dezvoltat strategia de marketing pentru noul brand de produs ”Fomică?”, fundamentând totul pe o complexă cercetare și o analiză atentă a strategiei de business și a trendurilor din industrie, așa cum facem de fiecare dată.

DE LA NUME LA STRATEGIE DE BRAND

Fomică? Așa a început totul. Am ascultat cu atenție consumatorul, am analizat strategia de business a clientului și am creat ”Fomică?” - un nume isteț care stârnește poftele românilor, fixând nevoia și fâcând naturală alegerea imediată a semipreparatelor ”Fomică?”.
Sloganul ”Pofte de-a gata” ia produsele gata pregătite de pe raft și le așează direct pe mesele românilor.

”Pui pe jar” și ”Pui la ghizdan”, numele de gamă dezvoltate pentru preparatele românești ”Fomică?”, incită și surprind consumatorul prin asocieri istețe de cuvinte și expresii cu tradiție în vocabularul curent. Astfel, Fomică duce mai departe povestea de brand a personajului Deliciosul de Vaslui, care susține, prin gustul adevărat de pui și sociabilitatea lui, strategia noului brand, printr-o abordare inedită și jovială.

PACKAGING

Conceptul creativ susține poziționarea noului brand de produs și stabilește, prin lexic și simboluri grafice surprinzătoare, o comunicare directă cu clientul atât la raft, cât și în relația post-cumpărare. Designul ambalajului continuă tradiția stilului vizual ”Deliciosul de Vaslui”, folosind o cromatică vie pentru a transmite prospețime. Deși pare pus pe șotii, brandul ”Fomică?” este un brand responsabil, garantat de lanțul valoric al Grupului de firme Safir. Preparatele și semipreparatele ”Fomică?”, din carne proaspătă cu gust adevărat de pui și condimente naturale, sunt dezvoltate împreună cu specialiști în domeniu, pe baza unor rețete bine meșteșugite, exact pe gustul românilor.
Dacă vi s-a făcut deja poftă, găsiți ”Fomică?” în magazinele din rețeaua clasică de distribuție.

Contact
Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
Contact
NOI VREM SĂ FACEM EXCEPȚIE ÎMPREUNĂ,
CE SPUI?

Asta facem de 14 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!

Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
© 2003-2017 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en