La FOLINA totul este ușor. Mereu surprinzătoare și cu idei potrivite pentru fiecare, fie că treci pragul magazinului virtual, fie că-i faci o vizită în showroom, FOLINA abia așteaptă să te întâmpine cu drag și să-ți arate cât de ușor este să devii și tu un om priceput, cu lipici la schimbări.

IDENTITATE DE BRAND

Când am creat noua identitate pentru brandul Folina, am pornit de la valorile esențiale ale oamenilor care l-au creat, valorificând istoria și moștenirea acestuia. Astfel, Window Decor a devenit FOLINA. Feminin și melodios, stârnind zâmbetul audienței, dar și elegant, prin forma care duce cu gândul la un cuvânt în italiană, Folina transmite într-un mod jucăuș esența brandului și susține noua direcție de dezvoltare a business-ului.

Folina este un nume inventat, iar acest lucru reprezintă un avantaj important pentru un brand nou, diferențiindu-se de concurență și transmițând încă de la început faptul că este un brand creativ, care îți surprinde în mod plăcut consumatorii. Logo a fost construit în jurul identității brandului: vibrant, prietenos și neconvențional, transmițând creativitate, optimism și deschidere spre noi experiențe.

PERSONAJ DE BRAND

Personajul FOLINA este întruchiparea brandului Folina, dar și un exponent al grupului de clienți cărora se adresează. Este acel tip de femeie amuzantă care își repară singură lucrurile prin casă, după care se aranjează și pleacă la un cocktail în oraș.

Când am creat ilustrațiile grafice pentru a-i da viață personajului, ne-am imaginat că este o femeie sofisticată, cu o personalitate puternică, care face totul să fie ușor de înțeles și de făcut, așa cum transmite și sloganul brandului. Și, astfel, Folina a devenit personajul principal în toate punctele de contact ale clienților cu brandul, schimbând ținute și expresii adaptate contextului și întărind experiența de brand a acestora – de la materiale standard de prezentare la oferte de vânzare neconvenționale și aplicații online care te invită în Casa Folina.

STRATEGIA DE BRAND

Inițial toate produsele pentru decorat erau organizate sub categoria de folie geam. La o primă cercetare de marketing și din analiza comparativă a portofoliului de produse al clientului și al concurenței, dar și a nevoilor consumatorilor din mediul online, rezultatele pe categoria de folie au fost nesatisfăcătoare. Produsele Folina concurau cu domenii de activitate diferite, precum folii auto, și nu aduceau avantaje brandului. Dezvoltarea strategiei și categorisirea produselor după nevoia directă, redenumirea lor în stickere, autocolante decorative etc. au schimbat radical business-ul clientului. Web site-ul folina.ro a înregistrat vânzări online record, ajungând ca tot personalul firmei să se implice în împachetarea coletelor. Identitatea noului brand a fost percepută pozitiv, notorietatea a crescut, acțiunile de comunicare și promovare s-au implementat coerent, conform strategiei de brand, iar creșterea vânzărilor online a demonstrat încă o dată că strategia de business online îți poate schimba traiectoria afacerii.

Contact
Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
Contact
NOI VREM SĂ FACEM EXCEPȚIE ÎMPREUNĂ,
CE SPUI?

Asta facem de 15 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!

Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
© 2003-2018 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en