ZDRAVĂN MOLDOVENESC

Grupul de firme Safir și-l îmbracă pe Zdravăn Moldovenesc în haine noi și îl trimit la oraș, prin toată țara, să readucă pofta de viață consumatorului și să îi potolească acestuia dorul de copilărie și de gustul mâncărurilor de odinioară.
Zdravăn Moldovenesc este “Ceva NOU pentru pofte vechi”, un pui cu o poveste în spate, iar designul și ambalajul inovativ este doar o prefață a unei povești de brand mai complexe, ce poate fi aflată în întregime pe zdravanmoldovenesc.ro

INTRODUCERE

Se întâmplă ca un consumator să se rătăcească în labirintul produselor alimentare, mai ales cele din carne de pui, un ingredient aproape nelipsit din alimentația zilnică. Așteptările lui de la produsul pe care îl alege sunt din ce în ce mai mari; nu mai caută ca produsul ale să-i răspundă doar unei nevoi primare, ci merge și mai departe, căutând un gust care să-i ofere și o anumită stare psihică. Decizia de cumpărare nu este întâmplătoare, fiind deseori influențată de percepții greșite, inoculate de tendințe generale ale concurenței.

POVESTEA BRANDULUI

Încă de la început, intenția a fost de a crește, promova și vinde produsul într-un mod corect și frumos, “cu mâinile curate”. Planul inițial s-a concretizat, urmărind valorile firmei - respect pentru client, respect pentru calitate, responsabilitate, dezvoltare continuă – Zdravăn Moldovenesc fiind un pui cinstit, crescut cu poftă și multă pricepere, asemănător celui crescut la curte, însă mai sigur. Înnodăm firul principal al poveștii între brand și consumator. Povestea lui Zdravăn Moldovenesc începe odată cu povestea poftei, în sătucul Safir. Noi, moldovenii, am crescut puiul, de felul lui mai țărănesc, de când era cât un boț de mămăligă și până când a ajuns zdravăn și năzdrăvan. L-am crescut agale, cum cere tradiția, cu drag, poftă și mult păpușoi. Am făcut tot numai cu mâinile curate, fără ocolișuri și fără gânduri ascunse, să crească puiul cum scrie la carte. Pentru mai multe pofte: zdravanmolvovenesc.ro

PACKAGING DESIGN

Conștientizând nevoia unei diferențieri față de restul produselor prezente deja la raft și urmând abordarea îndrăzneață începută prin alegerea numelui, ambalajul a fost gândit astfel încât, pe lângă funcționalitatea lui, să favorizeze decizia de cumpărare și să surprindă. Rusticitatea, nota tradițională a produsului, este redată la un prim contact vizual de imaginea bundiței, parte din costumul popular moldovenesc, completată de o etichetă în formă de ștergar pe care este “cusut” sloganul “Ți-am pus pofta-n pui!”. Pe spatele ambalajului sunt explicate cele patru aspecte de care s-a ținut cont în procesul de producție: rasa deosebită, hrana echilibrată, creșterea lentă și culoarea produsului final, care este cea normală pentru un pui de peste 60 de zile, toate acestea având ca rezultat un gust deosebit al produselor gătite din “cărniță” de Zdravăn Moldovenesc.

Contact
Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
Contact
NOI VREM SĂ FACEM EXCEPȚIE ÎMPREUNĂ,
CE SPUI?

Asta facem de 14 ani și nu ne gândim să ne mulțumim cu mai puțin. Încântați de cunoștință!

Agenție de publicitate
0745 388 000
office @ artvertising.com.ro
© 2003-2017 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en