ZDRAVĂN MOLDOVENESC

Grupul de firme Safir și-l îmbracă pe Zdravăn Moldovenesc în haine noi și îl trimit la oraș, prin toată țara, să readucă pofta de viață consumatorului și să îi potolească acestuia dorul de copilărie și de gustul mâncărurilor de odinioară.
Zdravăn Moldovenesc este “Ceva NOU pentru pofte vechi”, un pui cu o poveste în spate, iar designul și ambalajul inovativ este doar o prefață a unei povești de brand mai complexe.

INTRODUCERE

Se întâmplă ca un consumator să se rătăcească în labirintul produselor alimentare, mai ales cele din carne de pui, un ingredient aproape nelipsit din alimentația zilnică. Așteptările lui de la produsul pe care îl alege sunt din ce în ce mai mari; nu mai caută ca produsul ale să-i răspundă doar unei nevoi primare, ci merge și mai departe, căutând un gust care să-i ofere și o anumită stare psihică. Decizia de cumpărare nu este întâmplătoare, fiind deseori influențată de percepții greșite, inoculate de tendințe generale ale concurenței.

POVESTEA BRANDULUI

Încă de la început, intenția a fost de a crește, promova și vinde produsul într-un mod corect și frumos, “cu mâinile curate”. Planul inițial s-a concretizat, urmărind valorile firmei - respect pentru client, respect pentru calitate, responsabilitate, dezvoltare continuă – Zdravăn Moldovenesc fiind un pui cinstit, crescut cu poftă și multă pricepere, asemănător celui crescut la curte, însă mai sigur. Înnodăm firul principal al poveștii între brand și consumator. Povestea lui Zdravăn Moldovenesc începe odată cu povestea poftei, în sătucul Safir. Noi, moldovenii, am crescut puiul, de felul lui mai țărănesc, de când era cât un boț de mămăligă și până când a ajuns zdravăn și năzdrăvan. L-am crescut agale, cum cere tradiția, cu drag, poftă și mult păpușoi. Am făcut tot numai cu mâinile curate, fără ocolișuri și fără gânduri ascunse, să crească puiul cum scrie la carte. 

PACKAGING DESIGN

Conștientizând nevoia unei diferențieri față de restul produselor prezente deja la raft și urmând abordarea îndrăzneață începută prin alegerea numelui, ambalajul a fost gândit astfel încât, pe lângă funcționalitatea lui, să favorizeze decizia de cumpărare și să surprindă. Rusticitatea, nota tradițională a produsului, este redată la un prim contact vizual de imaginea bundiței, parte din costumul popular moldovenesc, completată de o etichetă în formă de ștergar pe care este “cusut” sloganul “Ți-am pus pofta-n pui!”. Pe spatele ambalajului sunt explicate cele patru aspecte de care s-a ținut cont în procesul de producție: rasa deosebită, hrana echilibrată, creșterea lentă și culoarea produsului final, care este cea normală pentru un pui de peste 60 de zile, toate acestea având ca rezultat un gust deosebit al produselor gătite din “cărniță” de Zdravăn Moldovenesc.

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala

Contact

Artvertising. Din 2003
facem marketing și branding

office @ artvertising.ro
© 2003-2024 Artvertising. Agenție de publicitate • ANPC
  • ro
  • en