Pentru echipa Artvertising, fiecare proiect este o provocare, iar inovația este obligatorie.
Când solicitarea companiei Bucium de a crea o nouă etichetă pentru vinul spumant Festiv, păstrând alura celei deja consacrată, fără a interveni asupra ei, a ajuns la noi am știut că va fi o provocare să o realizăm, dar și că vom crea un ambalaj de excepție.
Noua etichetă a spumantului Festiv, de la Bucium, este cel mai bun exemplu pentru spargerea tiparelor sau a ”valului”, cum îi spunem cu toții.
Spumantul de la Bucium, aflat în topul celor mai apreciate vinuri spumante din categorie, avea nevoie de un suflu nou la nivel de etichetă.
Compania și-a dorit o schimbare la nivel etichetei și o repoziționare la un nivel superior, fără ca această abordare să fie radicală, pentru a nu afecta vânzările, deoarece eticheta actuală este deja consacrată și ușor recognoscibilă. Provocarea pentru agenție a fost de a crea o nouă etichetă ”fără a o modifica pe cea existentă”, păstrând alura celei consacrate.
Pentru a inova eticheta, fără a interveni major la nivelul conceptului grafic al acesteia, am ales ca strategie folosirea unei tehnici care să nu schimbe percepția consumatorului asupra etichetei, dar care să intrige și care să pună în valoare valul – parte a identității brandului.
Ideea creativă care a stat la baza noii etichete a vinului spumant Festiv a constat în crearea iluziei optice, la nivelul valului, prin îmbinarea a două metode de finisare tipografică.
Inovația tehnologică a făcut ca discurile valului să devină calote și să-și intensifice strălucirea, obținând un efect tridimensional al bulelor vinului spumant.
Obiectivele au fost atinse prin faptul că, la distanță, noua etichetă a spumatului Festiv, de la Bucium, nu diferă, în mod semnificativ, de cea consacrată, dar intrigă prin sclipire, iar, la apropiere, îți dai seama că te afli în fața unei etichete volumetrice inovatoare, prin detalii și finisaje.
Comercializată în magazine proprii, IKA, dar și distribuitori, gama de vinuri spumante Festiv se bucură de succes pe piață, fiind foarte bine primită de consumatori. În plus, noua etichetă a permis atât abordarea și adăugarea de clienți noi HoReCa în portofoliul companiei, cât și creșterea distribuției numerice și ponderate.
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]
Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]
Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing