SPECIALITĂȚI ITALIENE CU DOPO POCO TRATTORIA

28.07.2011
Specialități italiene cu Dopo Poco Trattoria

Aflat pe unul dintre drumurile culte ale Copoului – Strada Gheorghe Asachi – Dopo Poco Trattoria își dorește să spună ieșenilor povestea specialităților italiene, atent selecționate și delicios pregătite. Într-un cadru romantic cu o terasă umbrită de vie, restaurantul cucerește o multitudine de simțuri: designul interior – elegant, sicilian și cu un strop răcoritor de voie bună este opera unui maestru în arhitectură. Oglinda cu scrin, tablorile superbe, mesele perfect aranjate pregătesc minuțios scena pentru o aventură savuroasă. Și, pentru ca oferta să fie de nerefuzat – aici fiecare cuplu primește un desert prețios din partea casei, cu două lingurițe.

Artvertising recomandă cu drag brânzeturile selecționate, pastele cu fructe de mare, mușchiulețul de vită în sos de vin și prăjiturile însiropate jucăuș. Toate, alături de emoțiile gazdei stârnite de bucuria de a avea aproape toți prietenii dragi la deschidere și momentele amuzante petrecute împreună - www.dopopocotrattoria.ro

DE EXCEPȚIE: Artvertising a recomandat cu prietenie un parteneriat între Dopo Poco Trattoria și brandurile autohtone de vinuri pe care și-a pus amprenta – Cotnari și Crama Basilescu. Echipa noastră a avut deosebita plăcere de a vedea această colaborare împlinită și de a degusta alături două dintre sortimentele preferate de Frâncușă de Cotnari și Fetească Neagră de la Crama Basilescu.

Nr. Invitați: 70 (Locație: str. Gheorghe Asachi nr. 1 - fostul Monte Carlo, Copou)
Execuții: identitate vizuală, flyere, meniuri, cărți de vizită, invitații, bannere, printuri, website

ARTICOLE RECENTE

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia [...]

Daniel Dimitriu - 01.10.2022

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]

Daniel DIMIRIU - 20.06.2022

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]

Larisa Maria Pața - 11.05.2022

+ Toate articolele