Scor SEO on-page între 45-100%. Care este adevărat?

Scor SEO on-page între 45-100%. Care este adevărat?

Un scor al paginii analizate se poate determina folosind instrumente de calcul care pot returna un scor diferit. Diferențele care apar la un scor pentru același domeniu web se datorează indicatorilor de performanță aleși și punctajului atribuit fiecărui indicator, în cadrul instrumentului folosit.

Există mai multe instrumente folosite la calculul scorului SEO on-page, unele dintre acestea fiind recomandate de către specialiști cu experiență în optimizarea de site-uri.

Care sunt criteriile de performanță a unui web site?

Fiecare instrument analizează cel puțin conținutul și calculează scorul paginii analizate, totuși unele instrumente pun accent mai mult sau mai puțin pe anumiți indicatori de performanță. De aceea vom analiza două instrumente diferite care pun accent pe:

1. Indicatori ce țin de vechimea site-ului în online, numărul relevant de backlink-uri și conținut de calitate

2. Indicatori ce țin de calitatea codului de programare, a serverului, a programelor de securitate.

Câte criterii atâtea scoruri SEO

Varianta 1. Scorul paginii analizate este mai mic de 70%

Un website este relevant pentru Google dacă are vechime în mediul online, dacă este updatat permanent cu informații utile pentru utilizatori și dacă are un număr relevant de mențiuni de calitate. Acest lucru înseamnă că putem obține un scor de cca. 70% prin procesul de optimizare tehnică a web site-ului și diferența de cca. 30% din acțiuni de promovare neplătite sau care includ bugete de promovare a web site-ului (e.g. AdWords, jurnalism de promovare). Desigur, aceste procente pot varia în funcție de fiecare web site.

Varianta 2. Criteriul SEO din scorul paginii analizate este de 100%

Unul dintre instrumentele de top care măsoară un scor pentru pagina analizată ține cont de principale criterii:
-    SEO - meta, sitemap, robots.txt, indicatori de redirect sau Networking (e.g. Number of links)
-    CONȚINUT - titluri și subtitluri, cuvinte cheie și analiza raportului text/cod
-    DESIGN - calitatea aspectului, configurarea serverului (DNS, IPv6 protocol) și indicatori ce țin de securitatea site-ului (e.g. SSL)
-    PERFORMANȚĂ - timpul de încărcare al unei pagini sau timpul mediu de descărcare a unei informații
-    ACCESIBILITATE – accesibilitate pe diferite tipuri de dispozitive (desktop, mobil, tablete), limba atribuită site-ului sau rețelele sociale ale web site-ului.

Putem obține un scor de 100% la toate modulele dacă îndeplinim criterii de performanță atribuite serverului pe care găzduim web site-ul și ale optimizării site-ului. Acest lucru înseamnă bugete pentru servere dedicate și compromisuri la nivel vizual al site-ului.
Pentru a obține un scor de 100% la modulul Conținut e necesar un compromis vizual precum mai mult text pe pagină, în defavoarea elementelor grafice sau a funcționalităților (e.g. codul de programare). Un scor la 100% la Design și Performanță înseamnă bugete ridicate necesare unui server dedicat.

Există reguli care trebuie urmate sau ignorate, însă riscurile asumate de a face anumite acțiuni înseamnă bătălii care urmează să fie câștigate sau pierdute.

Riscurile implicate în procesul de optimizare, pe termen scurt și pe termen lung, sunt legate de buna înțelegere a modului în care Google generează rezultate naturale, adică o înțelegere a tipului de conținut și reguli.
Scopul oricărei campanii este de o obține o mai mare vizibilitate în motoarele de căutare și acest lucru ar fi un proces simplu, în cazul în care nu ar fi multe reguli. Dat fiind acest fapt, rămâne la alegerea noastră dacă le respectăm pe toate.

Care variantă de optimizare a site-ului este corectă și care îmi aduce rezultate?

Ambele variante sunt corecte atât timp cât furnizorul de servicii de optimizare web site are experiență în analiza și alegerea indicatorilor de performanță și folosește instrumente recomandate. Atenție la furnizori care și-au construit instrumente proprii care analizează indicatori special aleși de aceștia pentru a obține scor maxim. De cele mai multe ori aceștia ascund indicatori pe care nu îi pot controla și poți risca să cheltui bugete fără a avea rezultate. Asigură-te că înțelegi ceea ce cumperi, pentru a face o investiție corectă.

Iată un studiu de caz pentru investiția în servicii de optimizare web site.

Specialiștii SEO de la Artvertising îți pot da mai multe detalii despre scorul SEO al site-ului tău pentru a înțelege mai bine care sunt cuvintele cheie care generează conversii și venituri pentru afacerea, astfel încât să poți alege pachetul potrivit de servicii de optimizare web site.

ARTICOLE RECENTE

Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea [...]

Diana Dimitriu

Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu [...]

Magdalena Calinciuc

Cauți un cadou corporate care să-ți definească valorile companiei și să transmită un mesaj important despre afacere? La [...]

Daniel DIMIRIU

+ Toate articolele

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Experienced & Best Mobile Practice, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre 3 ani consecutiv la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.
Google Partner

Parteneri Google

Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing

Festiv Bucium
Packaging Design
Festiv Bucium
Familia Safir
Strategie de brand. Design de ambalaj
Familia Safir
Safir 25 de Ani
Design Structural. Packaging funcțional
Safir 25 de Ani
Simigeria PETRU
Branding Digital
Simigeria PETRU
Safir de poveste
Packaging corporate
Safir de poveste
Dopo Poco Gourmet
Strategie de Brand
Dopo Poco Gourmet
Safir
Graphic Design. Corporate Packaging
Safir
Proinvest Group
Web Design, Creare site
Proinvest Group
Cotnari
Strategie de Brand
Cotnari

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Servicii AI

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

RETAILUL ÎN 2024, ÎNTRE PROVOCĂRILE ECONOMICE ȘI INFLUENȚA GENERAȚIEI Z

Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
Deși inflația globală este prognozată să scadă în 2024, aceasta va rămâne la nivele nesatisfăcătoare în majoritatea economiilor. Retailerii se vor confrunta cu un mediu macroeconomic dificil, determinându-i să exploreze noi metode de a-și menține afacerile.
TAG: retail, strategie de marketing

MANUALUL DE IDENTITATE VIZUALĂ PENTRU PROGRAMUL REGIONAL NORD-EST 2021-2027, UN GHID EFICIENT PENTRU BENEFICIARII REGIO NORD-EST

Manualul de Identitate Vizuală pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, un ghid eficient pentru beneficiarii REGIO Nord-Est
Agenția Artvertising a realizat Manualul de Identitate Vizuală (MIV) pentru Programul Regional Nord-Est 2021-2027, în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Est.
TAG: miv, manual identitate vizuala