SALES KIT: CÂND CU PUȚINE CUVINTE SPUI POVEȘTI ÎNTREGI DESPRE AFACEREA TA

22.07.2019
Sales kit: când cu puține cuvinte spui povești întregi despre afacerea ta

În articolul precedent am discutat despre importanța oferirii de cadouri corporate angajaților sau partenerilor tăi. Scopul cadourilor este acela de a menține și dezvolta relațiile cu aceștia. Astfel crește notorietatea companiei.

Pentru o ridicare a vânzărilor poți comunica și impresiona prin oferirea unui sales kit ce poate conține mapă de prezentare, stick cu audio/video despre companie, broșuri, kit demonstrativ, etc. Toate acestea, unite și transformate într-un un cadou surprinzător. Materialele de comunicare incluse într-un sales kit pot fi scrisori, broșuri, cărți de vizită, flyere. Prin urmare, acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative companiei: final de an, aniversare, lansare produs/serviciu nou, parteneriate sau colaborări noi, conferințe, extindere, rebranding.

Toate aceste materiale, în special papetăria, sunt, de cele mai multe ori, integrate într-o mapă de prezentare. Această mapă poate fi utilizată cu scop publicitar, de vânzare, în cadrul întâlnirilor de afaceri sau poate fi oferită ca un cadou corporate.

Artvertising te poate ajuta să îți personalizezi materialele reprezentative companiei tale, adăugând plus valoare, elemente surprinzătoare și diferențiatoare, totul pentru un sales kit personalizat și inedit.

Facem ca tradiționalele mape să devină adevărate povești despre produsele și serviciile companiilor, prin îmbinarea mai multor elemente de grafică și design structural, finisaje speciale și mecanisme funcționale. Astfel, mapa va deveni un kit sales de produse relevant pentru publicul țintă, nu doar un portofoliu de prezentare obișnuit.

O mapă de prezentare este primul matarial complex de comunicare care se întâlnește direct cu exteriorul. Și cum în afaceri prima impresie mereu contează, aceasta trebuie să prezinte imaginea companiei atât prin aspect, cât şi prin calitatea şi utilitatea ei.

La acest capitol ne-am pus creativitatea la treabă și a ieșit o mapă de prezentare pentru Folina, mapă ce prezintă un portofoliu întreg de produse în câteva pagini...sau 4 pereți :)

Te lămurești dacă accesezi link-ul către sales kit. Saaaau dacă urmărești filmulețul de mai jos:

 

Ne-am imaginat cum arată casa personajului Folina pentru a surprinde într-un mod inedit atât categoriile de produse aflate în oferta comercială a brandului, cât și diferite tipuri de consumatori și, implicit, de utilizare a produselor Folina. Astfel, am creat patru scene ce s-au îmbinat într-un mod unitar și surprinzător într-o mapă de prezentare, descriind, fără prea multe cuvinte, portofoliul de produse, adresabilitatea și filosofia brandului Folina. Sales kit-ul este mapa de prezentare a companiei transpusă într-o manieră neconvențională.

Am lucrat cu maaare drag la această mapă, mai ales pentru că era o provocare la fiecare pas. Pasiunea pentru acest proiect s-a văzut în satisfacția și fericirea din ochii clientului. Atunci am realizat că totul a fost ca la carte: comunicarea cu clientul, respectarea deadline-urilor, atingerea scopurilor și obiectivelor, conexiunea echipei și ideile nesfârșite.

Iubim ceea ce facem și vrem să aducem un strop de dragoste și în afacerea ta. Ai nevoie de materiale neconvenționale, inedite, wow-wow?

Hai, provoacă-ne aici: office@artvertising.com.ro, 0745 388 000.

ARTICOLE RECENTE

De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul [...]

Vlad Alui Gheorghe - 24.07.2019

Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative [...]

Larisa Maria Pața - 22.07.2019

În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor [...]

Larisa Maria Pața - 12.07.2019

+ Toate articolele