CE ÎNSEAMNĂ O OPTIMIZARE SEO A UNUI SITE?

14.07.2017
Ce înseamnă o optimizare SEO a unui site?

O optimizare SEO a site-ului înseamnă în primul rând un conținut bun, relevant pentru clienții afacerii tale.

Pe lângă crearea unui conținut relevant, contează un cod curat și o viteză de încărcare rapidă a site-ului pe care îl deții. Mai contează o arhitectură a informației în site optimizată pentru clienții tăi, un design funcțional și atragerea de linkuri calitatitive. Atenție! Optimizarea NU înseamnă să cumperi linkuri, să înghesui cuvinte cheie sau fraze cheie în conținut sau alte forme artificiale de a obține mult doritul trafic.

Cuvinte cheie folosite în optimizarea site-ului tău nu rămân aceleași la nesfârșit. Dorințele potențialilor cumpărători se schimbă, apar produse noi inclusiv la concurență, apar denumiri noi sau interpretări ale acestora. De aceea, SEO reprezintă un proces constant de optimizare a unui site pentru a atrage o audiență relevantă formată din potențiali cumpărători.

Iată care sunt cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în cei 8 ani de experiență:

Pot să-mi fac singur optimizarea SEO a site-ului?

Da și nu. Dacă dăm o definiție generală a procesulului, atunci SEO = modificări tehnice site + creare conținut + link-uri relevante.
Pentru fiecare element component al procesului Artvertising folosește specialiști, astfel: modificări tehnice site – sunt făcute de programator, creare conținut corect și profitabil – de copywriter și designer, atragere link-uri relevante și de calitate – se ocupă un specialist marketing. Dacă deții cunoștințele necesare din aceste domenii atunci poți să îți faci singur optimizarea SEO.

Dacă îmi fac optimizarea SEO voi avea mai mulți vizitatori pe site-ul meu?

Da. Optimizarea SEO conține factori care sunt incluși în formulele matematice care alcătuiesc algoritmul de căutare.
Algoritmul unui motor de căutare nu este făcut public, specialiștii SEO experimentează continuu, motiv pentru care găsești pe internet diverse ipoteze.


Sursa: https://moz.com/blog/does-organic-ctr-impact-seo-rankings-new-data

Cum pot să îmi cresc traficul pe site folosind SEO și Social Media?

Ca prim rezultat se obține creșterea traficului organic pe site prin optimizarea site-ului. Social Media înseamnă forumuri, bloguri, rețele de socializare, site-uri recenzii și site-uri bookmarks de unde putem primi trafic pe site. Social Media reprezintă un set de metode utile în elaborarea unei strategii de marketing online coerente și a unei strategii SEO eficiente pentru că Social Media înseamnă: interes, tip de informații, nemulțumiri și preferințe. Social Media ne ajută să aflăm mai repede și mai ușor care sunt elementele ce contribuie la decizia de cumpărare.

În cât timp se văd rezultatele SEO?

Variabil: 3 - 12 luni, în funcție de site și brand, după implementarea unui ciclu de optimizare. Procesul SEO este dependent de mai mulți factori: activitatea constantă de optimizare, schimbările periodice realizate de Google, concurența online și bugetul investit în promovare.

Cum pot verifica dacă s-a făcut optimizarea unui site?

Verificarea se face cu ajutorul unui audit SEO. Există instrumente utile care îți pot valida corectitudinea cu care s-a făcut optimizarea site-ului tău.

Dacă ai întrebări legate de site-ul pe care îl deții și vrei să îi verifici performanța, solicită un audit de la specialiștii noștri.

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele