O AFACERE ONLINE ESTE CA VITRINA ATRACTIVĂ A UNUI MAGAZIN

23.06.2017
O afacere online este ca vitrina atractivă a unui magazin

În mediul online, orice business de succes are la bază o strategie a cuvintelor cheie potrivite afacerii, care generează un trafic organic de calitate și o rată scăzută de părăsire a site-ului. Este exact ca vitrina unui magazin în care avem anumite produse expuse, însă o afacere va avea succes dacă va răspunde unei nevoi reale a consumatorilor.

De la offline la online

Pentru a contura o strategie de business online se analizează: piața online și diversitatea produselor, comportamentului utilizatorilor, principalii concurenți şi localizarea acestora.

Nevoie vs. căutare

Nevoile reale a consumatorilor în mediul online se traduc în căutări cu ajutorul unei expresii sau a unui cuvânt.
Expresia care conține cuvântul cheie potrivit pe pagina specializată determină vizibilitatea și poziționarea unei pagini. Când facem căutări online, cuvintele utilizate trebuie să fie potrivite pentru a găsi ușor informațiile. Numărul de căutări reprezintă numărul de potențiali consumatori pe care îi putem aduce în site. În momentul în care un utilizator nu știe prea multe despre un nomenclator de produse şi denumiri standard, vom avea surprize privind căutările în mediul online. Pietonii care se opresc în faţa vitrinei sunt asemeni utilizatorilor interesaţi de cuvintele cheie potrivite care intră în magazinul online.

Provocări şi compromisuri

Fiecare dintre noi căutăm o informație sau un cuvânt pe internet. Provocarea constă în a schimba o strategie de business offline, construită pe baza unui nomenclator standard, în categorii de produse relevante și profitabile în mediul online.

Investiții vs. rezultate

Pentru a obține un trafic organic de calitate este nevoie de mult timp, de investiții, implicare și constanță. Google este o piață de publicitate gratuită, de aceea concurența este foarte mare. Uneori, managerii nu înțeleg întotdeauna cum găsesc utilizatorii informații despre produsele sau serviciile comercializate şi de ce ar trebui să investească într-o strategie de business online. Printre beneficiile pe care ți le poate oferi implementarea unei astfel de strategii se numără poziționarea și vizibilitatea website-ului, care pot duce, ulterior, la ocuparea poziției principale în prima pagină în Google. Însă, poziția 1 pe Google este utilă doar dacă este obținută pe anumite cuvinte cheie profitabile.

Știi să-ți diferențiezi afacerea în mediul online și să te poziționezi corect?

Descoperă mecanisme pe care le putem crea împreună în favoarea business-ului tău.

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele