INTEGRAREA MAGAZINELOR ONLINE CU WINMENTOR

10.12.2019
Integrarea magazinelor online cu WinMentor

Într-o lume aflată pe repede înainte, în care tehnologia și aplicațiile ne acaparează afacerile, companiile din orice industrie ar trebui să țină pasul și să-și adapteze activitatea în funcție de evoluție pentru a rezista pe piață.

De mult timp apărute în companiile din România și din ce în ce mai des utilizate sunt sistemele CRM și ERP pentru o coordonare cât mai corectă și completă a afacerii.

Sistemele CRM crează previziuni pe baza înregistrărilor și a rapoartelor din Marketing, Vânzări, Managementul contactelor și Client Support. Când aceste informații sunt centralizate într-un sistem integrat, viziunea asupra situației reale din piață va fi la un nivel înalt. 

Sistemele ERP sunt focalizate asupra departamentelor de Resurse Umane, Financiar (contabilitate, gestiune), Producție, Management comenzi și livrări. Sistemele ERP au ca principal scop scăderea și controlul cheltuielilor unei afaceri.

Raportându-ne la comerțul online, știați că România are una dintre cele mai mari creșteri ale volumului de vânzări prin canalele de comerț online? Pentru companiile ale căror activitate de vânzare se desfășoară în online, un sistem ca cele anterior menționate este benefic datorită economisirii timpului, a exactității fără erori gestionării produselor din “depozit”, autonomiei și automatizării.

Cum funcționează WinMENTOR?

Utilizându-se din ce în ce mai des, acest tip de sistem a devenit foarte ușor de gestionat și controlat, fără ca utilizatorul să fie nevoit să aibă un background în IT sau Contabilitate. Sper exemplu, în momentul introducerii datelor din documentele primare în machete, programul generează automat înregistrările contabile aferente, acestea putând fi vizualizate imediat.

Integrând business-ului tău un program precum WinMENTOR, poți calcula automat coeficientul diferențelor de preț la mărfuri, închide automat conturile de venituri și cele de cheltuieli, conturile de TVA.

Totodată poți rezolva integral problema stocurilor, în legatură cu aspectul contabil, iar rezolvarea documentelor legate de înregistrarea stocurilor și a serviciilor se face pe machete specializate, cu aspect asemănător cu cel al formularelor tipizate.

Un program ca WinMENTOR dă posibilitatea împărțirii în clase de încadrare, în funcție de necesitățile curente de operare, pentru identificarea rapidă a partenerilor. În funcție de macheta în care este utilizat un partener, fie el furnizor sau client, programul identifică tipul contabil potrivit pentru a trata corect cazul propus spre rezolvare.

Problema plăților și încasărilor în valută este rezolvată complet, cu înregistrarea automată a diferențelor de curs valutar.

Cum te ajută Artvertising?

De ce am discutat despre aceste sisteme? Pentru că la Artvertising facem posibilă integrarea site-ului vostru cu WinMENTOR. Astfel, toate comenzile făcute online vor fi automat direcționate în platformă, fără o adăugare manuală.

Ne place să contribuim la dezvoltarea afacerilor, așa că ținem pasul cu orice tendință aparută în ecommerce.

Întrebări? Ne găsești la numărul de telefon 0745.388.000 sau pe pagina noastră de contact www.artvertising.com.ro/contact.

ARTICOLE RECENTE

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia [...]

Daniel Dimitriu - 01.10.2022

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]

Daniel DIMIRIU - 20.06.2022

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]

Larisa Maria Pața - 11.05.2022

+ Toate articolele