Rebrandingul proactiv este un efort planificat și calculat, condus de strategie.
Rebrandingul reactiv este un răspuns la o serie de evenimente sau la o situație majoră ce a apărut în companie.
Indiferent de context, termenul proactiv se referă la pregătirea și capacitatea de a anticipa pașii necesari, înainte de a fi nevoiți să-i facem, pentru a avea o abordare deliberată și anticipată.
Mărcile cu un simț acut al conștientizării, atât despre ele înșele cât și despre piață, sunt exact genul pe care l-ați găsi implicate într-un rebrand proactiv.
Iată câteva cazuri care ar provoca un rebranding proactiv:
Schimbarea sau completările nu ar trebui să fie forțate, ci mai degrabă trebuie să se integreze în mod natural în afacere. Rebrandingul poate rezolva acest lucru la nivel holistic, menținând intact nucleul mărcii anterioare, cel care reunește valorile esențiale.
Recăpătarea relevanței unui brand nu se întâmplă de cele mai multe ori peste noapte, dar lucrurile bune sunt posibile atunci când un brand are un istoric și îți dă încredere.
Un rebranding ar reflecta schimbarea la nivel general, pentru persoanele din companie și pentru public.
Pentru un impact asupra mărcii se apelează - în sens fizic - la creșterea și amplasarea numărului de reclame în locuri noi, la numărul de steaguri din fața sediului și la bannere în mediul online.
Este potrivit să ne întrebăm în ce situație suntem și să reflectăm la evoluția printr-un rebranding ca o piatră de hotar și o evoluție la alt nivel.
Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]
Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]
Umbrella Branding este folosită pentru a oferi uniformitate liniilor de produse prin gruparea lor sub un singur nume de brand cu scopul de [...]