DELICIOSUL DE VASLUI - UN BRAND INTERACTIV

02.05.2012
Deliciosul de Vaslui - un brand interactiv

Aplicaţia de concurs „COOLcuriguuu: Premii de 10(zece) pentru Idei de 10” a animat până acum 3250 de participanţi şi a generat numeroase impresii din partea utilizatorilor. Tot în această perioadă, pagina de Facebook a strâns peste 3000 de fani.

Pe lângă şansa de a câştiga o tabletă, fanii primesc informaţie relevantă ce menţine interesul public faţă de compania Safir şi produsele aflate sub marca Deliciosul de Vaslui. http://on.fb.me/YYBf4O

Execuţii: aplicaţie concurs, facebook ads, comunicare online

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele