DELICIOSUL DE VASLUI - UN BRAND INTERACTIV

02.05.2012
Deliciosul de Vaslui - un brand interactiv

Aplicaţia de concurs „COOLcuriguuu: Premii de 10(zece) pentru Idei de 10” a animat până acum 3250 de participanţi şi a generat numeroase impresii din partea utilizatorilor. Tot în această perioadă, pagina de Facebook a strâns peste 3000 de fani.

Pe lângă şansa de a câştiga o tabletă, fanii primesc informaţie relevantă ce menţine interesul public faţă de compania Safir şi produsele aflate sub marca Deliciosul de Vaslui. http://on.fb.me/YYBf4O

Execuţii: aplicaţie concurs, facebook ads, comunicare online

ARTICOLE RECENTE

Atunci când vrei să fii un jucător puternic în industria FMCG, trebuie să fie luate în considerare câteva aspecte importante. [...]

Larisa Maria Pața - 24.06.2020

Industria FMCG, cea aducătoare de provocări, unde competiția este la un alt nivel, iar unde imprevizibilul e la el acasă! [...]

Larisa Maria Pața - 11.06.2020

La Artvertising, fiecare zi este cu și despre omul creativ și despre ce putem face mai bine pentru el și pentru societate [...]

Diana Dimitriu - 16.03.2020

+ Toate articolele