DELICIOSUL DE VASLUI - UN BRAND INTERACTIV

02.05.2012
Deliciosul de Vaslui - un brand interactiv

Aplicaţia de concurs „COOLcuriguuu: Premii de 10(zece) pentru Idei de 10” a animat până acum 3250 de participanţi şi a generat numeroase impresii din partea utilizatorilor. Tot în această perioadă, pagina de Facebook a strâns peste 3000 de fani.

Pe lângă şansa de a câştiga o tabletă, fanii primesc informaţie relevantă ce menţine interesul public faţă de compania Safir şi produsele aflate sub marca Deliciosul de Vaslui. http://on.fb.me/YYBf4O

Execuţii: aplicaţie concurs, facebook ads, comunicare online

ARTICOLE RECENTE

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia [...]

Daniel Dimitriu - 01.10.2022

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]

Daniel DIMIRIU - 20.06.2022

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]

Larisa Maria Pața - 11.05.2022

+ Toate articolele