Agenţia Artvertising a intuit momentul și contextul de a lansa Campania “Deliciosul te învaţă”, o acțiune de responsabilitate socială, realizată sub forma unui program educativ adresat preșcolarilor, educatorilor și părinților. Gândită ca un fenomen de conștientizare în masă, campania urmărește să educe obiceiurile alimentare ale tinerilor, încă din primii ani de formare. CSR-ul a fost o decizie de business acceptată de grupul de firme Safir sub considerentul îmbinării perfecte cu modul de comunicare deja folosit de brandul Deliciosul de Vaslui.
Campania a fost lansată odată cu începerea Școlii altfel şi se desfăşoară deja în grădiniţele din judeţele Iaşi şi Vaslui. Sub îndrumarea grijulie a Deliciosului de Vaslui, piticoții învață cât de ușor și distractiv este să mănânci sănătos, iar pe deasupra deprind pas cu pas rânduiala mesei, așa cum e scris în Cartea Bunelor Maniere, un mic abecedar cu pagini vesel colorate din care micii poznași vor afla ce au voie și ce nu în timpul mesei, învățând totodată o colecție nouă și frumoasă de poezii.
În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre [...]
În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce [...]
Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii. [...]