CREȘTEM AFACERI ONLINE PRIN AUTOMATIZĂRI ȘI FUNCȚIONALITĂȚI WEB UNICE

12.04.2017
Creștem afaceri online prin automatizări și funcționalități web unice

Unii știu să facă mâncare foarte bună, noi știm să creștem afaceri.

Pentru o creștere rapidă a vânzărilor restaurantului Dopo Poco Trattoria, am construit planul de afaceri online și am creat funcționalități web unice care cresc vânzările și numărul clienților în locație, dar și online, prin serviciul de Comandă mâncare gătită și automatizarea rețetelor și a preluării comenzilor.

Într-un astfel de proces amplu și complex de cercetare, este implicată întreaga echipă creativă a agenției Artvertising specializată în strategie de business și marketing online, design, programare, CRM și content marketing. Prin analiza pieții online și a competitorilor, am identificat oportunități de business și un nou canal de vânzare, prin serviciul Comandă mâncare, am implementat o campanie de promovare prin review și SMS și am optimizat bugetele de administrare a afacerii, cu rezultate imediate în numărul de comenzi înregistrate. 

Strategie de promovare a afacerii online

Pentru creșterea rapidă a volumului vânzărilor și a numărului clienților, atât în restaurant, cât și pentru serviciile de livrare la domiciliu a mâncării gătite, creșterea numărului de vizitatori pe site și dezvoltarea de noi produse, am analizat și identificat cuvinte cheie profitabile în HoReCa, competitorii și comportamentul publicului țintă. Pe baza rezultatelor cercetării, am valorificat oportunitatea de business online transformând pagina web de prezentare a restaurantului Dopo Poco Trattoria într-un instrument de vânzare cu multiple funcții automatizate ale rețetelor și fluxului comenzilor.

Funcționalități web unice

Pentru a optimiza bugetele de administrare a afacerii am creat pentru web site-ul dopopocotrattoria.ro mecanisme unice de preluare etapizată a comenzilor și alerte de status. Rezultatele implementării au contribuit la optimizarea resurselor umane și de timp implicate, eliminarea erorilor de comunicare, îmbunătățirea timpului de livrare a comenzilor, creșterea numărului de comenzi și a satisfacției clientului.

Rețele sociale

Campania integrată dezvoltată de echipa creativă Artvertising a crescut cu 30% mențiunile online ale restaurantului Dopo Poco Trattoria prin implementarea campaniei de promovare a recenziilor și recomandărilor, încurajând clienții să-și spună opiniile și să ofere feedback pe un web site de încredere, prin campanii de SMS, dezvoltarea blogului și a principalelor rețele sociale.  

Vrei să-ți crești afacerea HoReCa?

Solicită soluții care optimizează bugete și de creștere rapidă a vânzărilor.

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele