PETRU, o afacere cu covrigi ispititori și un brand cu notorietate și poziționare premium, își propune ca obiectiv dezvoltarea unei campanii de succes. Într-un mediu atât de puternic și competitiv, consumatorul este într-o continuă căutare de experiențe relevante, friendly, și, cel mai important, cu beneficii de neuitat.
Așa s-a ”născut” ideea campaniei ”CovriTicket: PETRU te trimite la Afterhills”, o campanie ce are ca fundament plierea după pasiunile, pofta de distracție, necesitățile tinerilor și satisfacerea acestora, dorindu-se fidelizarea consumatorilor și răsplătirea acestora, dar și notoritate și reinventare.
CovriTicket-ul PETRU norocos, ales cu ”mâna ta”, te trimite la Afterhills
Pentru că tinerii adoră să se distreze, dar și să mănânce covrigi apetisanți câștigați cu ”mâna lor”, Simigeria PETRU oferă șansa tuturor celor care achiziționează produse PETRU să câștige premii ”proaspete”, dar și marele premiu, un bilet la cel mai mare festival al Moldovei, Afterhills.
Alegerea mecanismului campaniei, care presupune să fii la locul potrivit, în momentul potrivit și să extragi CovriTicket-ul potrivit, a fost în concordanță cu stilul alert de viață al consumatorului, dar și din dorința de a-i oferi acestuia posibilitatea să trăiască sau să retrăiască senzații unice, emoție și bucurie, ca atunci când extragi biletul câștigător.
Beneficii și notorietate, obiectiv îndeplinit cu succes
Pentru că veștile bune circulă repede, campania este în continuă creștere, bucurându-se de un real succes în rândul tinerilor și nu numai, reușind să atragă aprecieri pentru originalitatea mecanismului de implementare. Adaptată la tendințele actuale, campania CovriTicket-ului norocos amintește de lozul în plic, dar presărat cu aromă de distracție și savoare.
O plăcere pentru echipa creativă a agenției de publicitate Artvertising să contribuie la lansarea acestei campanii, un succes imediat pentru brandul PETRU.
În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre [...]
În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce [...]
Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii. [...]