COTNARI – CEL MAI PUTERNIC BRAND ROMÂNESC DE VIN

28.07.2017
Cotnari – cel mai puternic brand românesc de vin

Brandul Cotnari face excepție și s-a aflat pe prima poziție în topul celor mai puternice branduri românești de vin, conform unui studiu publicat de revista Biz România anul trecut (http://www.revistabiz.ro/top-100-cele-mai-puternice-branduri-romanesti-2/).

Cotnari este cel mai puternic brand românesc de vin, aflat pe locul 3 în categoria Băuturi alcoolice, după alte două branduri româneşti de bere, şi pe prima poziţie la categoria brandurilor româneşti de vin.

Performanța mărcilor românești a fost măsurată în baza a patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Conform studiului realizat de revista Biz România, față de anul trecut, mărcile de bere scad ca poziție, în timp ce mărcile de vin urcă în topul general, întărind orientarea românilor spre produse româneşti cu tradiţie. Specialiştii consideră că efectele crizei economice i-au determinat pe consumatorii români să devină mai pragmatici, să se întoarcă la origini şi să aprecieze produsele de calitate, naturale, crescând interesul pentru valorile româneşti autentice.

Cotnari este un brand puternic şi consecvent, aflat în topul preferințelor românilor atât pentru calitatea incontestabilă a vinurilor sale de aur, medaliate la cele mai importante concursuri naţionale şi internaţionale, cât şi pentru valorile româneşti autentice, promovate la nivelul tuturor acţiunilor brandului, în care oamenii se regăsesc şi pe care le apreciază.

Pentru a fi un brand puternic nu este suficient doar să investeşti în promovare, oamenii să audă de tine şi să ai un produs bun. Trebuie ca promisiunea ta de brand să se regăsească în calităţile produselor comercializate, iar consumatorii să creadă în ea şi să devină ambasadorii brandului tău, dezvoltând o comunitate în jurul lui.
 
Cum faci acest lucru? Fiind consecvent, sincer, coerent şi corect în toate etapele lanţului valoric, faţă de toate publicurile implicate şi în toate acţiunile tale – de la oamenii cu care lucrezi pentru a-ţi crea produsele, până la valoarea transferată consumatorilor tăi, prin intermediul valorii aduse de produs şi brand în viața lor.
Cotnari este un brand nelipsit din viaţa românilor. Are o identitate de brand puternică – un nume cu tradiţie şi o moştenire milenară în domeniul vinului, care îi certifică experienţa şi poziţia de lider în preferinţele românilor. Are un logo puternic şi clar, uşor de recunoscut, asociat cu cele mai active implicaţii în viaţa comunităţii la nivel naţional.

Campaniile promoţionale de succes realizate de brandul Cotnari împreună cu agenţia Artvertising de-a lungul timpului au făcut excepţie şi au rămas în memoria românilor, clasând brandul pe cele mai importante poziţii în topul organizatorilor naţionali de concursuri online.
Vin’de o maşină, prima aplicaţie web din România care a permis schimbul de dopuri pe o piaţă de dopuri, a fost o inovaţie pentru concursurile de gen şi o campanie de succes pentru brandul Cotnari, activând zeci de mii de utilizatori care s-au înscris în concurs şi au devenit consumatori fideli ai brandului.

Patria vinului bine făcut – un concurs în plină desfăşurare, care se bucură de un mare succes în rândul tuturor românilor iubitori de vin şi de concursuri – este cel mai bun exemplu pentru transferul valorilor autentice româneşti de la brand la consumator, prin intermediul calităţilor produsului. Vinurile de aur Cotnari, care au obţinut anul trecut 32 de medalii importante la cele mai importante concursuri în domeniu, recompensează, prin intermediul acestui concurs, adevăraţii patrioţi cu premii lunare atractive şi îi trimite pe 32 dintre aceştia la Bruxelles, pentru a reprezenta brandul Cotnari şi România.  

Suntem mândri de realizările brandului Cotnari, de toate campaniile şi evenimentele realizate împreună şi îi felicităm pe toţi românii care apreciază valorile autentice româneşti şi preţuiesc brandurile româneşti de excepţie!

ARTICOLE RECENTE

De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul [...]

Vlad Alui Gheorghe - 24.07.2019

Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative [...]

Larisa Maria Pața - 22.07.2019

În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor [...]

Larisa Maria Pața - 12.07.2019

+ Toate articolele