CUM SĂ IEI CELE MAI BUNE DECIZII

05.05.2017
Cum să iei cele mai bune decizii

Soluții eficiente și decizii obiective

Oricine a activat în industria creativă sau a lucrat cu agenții de publicitate știe că nu există rețete ”magice” pentru a obține rezultate exacte. Soluțiile livrate de agenția Artvertising se fundamentează pe analize și cercetări de specialitate, date de intrare concrete și experiența în domeniu a echipei creative.

Pentru a veni în sprijinul managementului și a te ajuta să-ți fundamentezi decizia cu privire la alegerea obiectivă a celei mai eficiente soluții pentru brand sau problema identificată, agenția construiește trei soluții bazate pe o analiză profundă a contextului afacerii și a brandului, corelată cu obiectivele manageriale urmărite. Cele trei soluții propuse de agenție pentru rezolvarea problemei identificate sunt prezentate comparativ managementului companiei împreună cu oportunitățile și riscurile asociate fiecăreia dintre acestea.

Analize și cercetări de specialitate, nu plăcerea propriu-zisă

Știm că este dificil să faci o alegere obiectivă atunci când ai o experiență proprie cu brandul sau ești implicat direct în conducerea afacerii, iar rezultatele măsurabile se reflectă în performanța muncii tale, însă, în cei peste 14 ani de experiență pe piață, ne-am convins că cele mai eficiente alegeri sunt cele fundamentate pe analize și cercetări de specialitate, nu pe plăceri proprii.

Crește rata de succes a proiectelor tale

Cu cât ai mai multe cifre și informații relevante și actuale despre problema analizată îți poți fundamenta mai bine decizia. Și știi de ce? Pentru că atunci când îți fundamentezi deciziile pe date concrete și pe analize și cercetări de specialitate, ai o imagine exactă și obiectivă a problemei analizate, dincolo de experiența ta subiectivă cu produsul sau compania, ceea ce îți permite să poți previziona mai bine acțiunile și să urmărești rezultate măsurabile.

Celebrul principiu Pareto, cunoscut și ca regula 80/20, se aplică și în acest caz. Pentru a avea rezultatele așteptate și a-ți atinge obiectivele de business, fundamentarea deciziilor cu privire la brandul sau afacerea ta trebuie să se facă pe 80% date și informații concrete și relevante, bazate pe analize și cercetări de specialitate,  și doar maximum 20% pe feeling și experiența proprie cu brandul, mai ales în cazul alegerii unei soluții cu impact major asupra afacerii.

Dacă îți fundamentezi deciziile 80% pe plăcerea proprie, riști să obții doar 20% din rezultate așteptate.

Responsabilitatea alegerii celei mai eficiente soluții pentru afacere

O agenție serioasă îți livrează întotdeauna soluții eficiente pentru afacerea ta, bazate pe cifre și date concrete, analize și cercetări de specialitate, fiind responsabilă de calitatea și fundamentarea acestora, însă, ca manager, tu ești singurul în măsură să aleagă soluția eficientă pentru afacere, deoarece tu cunoști cel mai bine planurile de dezvoltare a acesteia și implicațiile aplicării soluției atât la nivel intern, cât la nivel extern.

Pentru fundamentarea deciziei, este necesar să te implici în colaborarea cu agenția pentru a dezvolta și a identifica împreună cele mai eficiente soluții pentru afacerea ta. Relația cu agenția de publicitate trebuie privită ca un parteneriat, lucrăm împreună și investim resurse, astfel încât cu toții să avem rezultate notabile și să creștem valoarea adăugată a brandului.

Vrei soluții eficiente și obiective, cu rezultate măsurabile, fundamentate pe analize și cercetări de specialitate?

Apelează la echipa de specialiști a agenției de publicitate Artvertising, cu o experiență de peste 14 ani în domeniu.

ARTICOLE RECENTE

Unul dintre cei mai importanți jucători din industria cărnii, Safir este unul dintre brandurile care se promovează foarte bine și în [...]

Artvertising - 04.08.2017

Strategia de business online aleasă pentru Grupul de firme Safir are ca rezultat obținerea avantajului competitiv în mediul online, prin [...]

Artvertising - 21.07.2017

Cum calculezi și interpretezi corect scorul paginii analizate (optimizarea web site)? Află ce indicatorii să urmărești și cum să [...]

Artvertising - 26.05.2017

+ Toate articolele