CLIENȚII TĂI AU NEVOIE DE O MAMĂ: OMNICHANNEL

06.03.2019
Clienții tăi au nevoie de o mamă: omnichannel

Ce înseamnă?

I s-au atribuit numeroase explicații și definiții, toate ducând la aceeași concluzie: îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul mai multor canale de comunicare care acționează simultan.

Cum a apărut?

A apărut fără să fie plănuit. A apărut chiar forțat. Nu a fost creat de către marketeri, ci de către consumator. Așa cum am mai spus în atricolele anterioare, consumatorul devine din ce în ce mai educat în ale publicității, tehnologiei, informației. Retail-erii trebuie să vină acum cu informații complete despre produsele sau serviciile lor. Trebuie să ofere experiențe, să-și segmenteze foarte bine publicul țintă, să folosească toate mediile de comunicare.

Unde se găsește?

De cele mai multe ori în retail. Este o combinație de online cu offline. Sau online cu online cu online cu online.

Tu, în online, ai deja o strategie bine pusă la punct despre cum să atragi consumatorul pe site, cum să îl ții cât mai mult activ acolo, cum să îl faci să cumpere etc. Omnichannel-ul apare când consumatorul se plictisește doar de o platfomă/canal de comunicare și vrea să te cunoască și în altă parte. Vrea ca informația găsită pe website-ul tău să fie fizic, în fața lui. Vrea experiențe. Vrea să știe cât de adevărat ești.

Vrea transparență.

În ziua de azi ori te caută consumatorul peste tot, ori trebuie să-i oferi tu ajutor prin livrarea mai multor informații, artificii de preț, concursuri etc. Omnichannel-ul te ajută să înțelegi consumatorul și să-i creezi un portret complet.

La ce folosește?

Prin ominichannel sunt colectate informații de pe toate canalele de comunicare folosite. Astfel, se identifică cele mai potrivite canale pentru client, iar deciziile de marketing se vor lua în funcție de informațiile pe care le ai după aplicarea unei astfel de strategii. Omnichannel-ul îți poate oferi răspunsuri la întrebări despre produsele pe care ar trebui să le lansezi, cum poți crește vânzările, coținutul de informații potrivit pieței.

Ominicannel-ul ne spune că trebuie să punem mai mult accent pe consumator, pe obiceiurile lui de cumpărare, disponibilitatea lui și lista poate continua. Trebuie să-i arăți că-l înțelegi mai bine decât se înțelege el. Trebuie să-i oferi siguranță, grijă și sinceritate.

Trebuie să-i fii mamă.

Practică

O strategie de omnichannel, de chemare la raft, am aplicat în campania “Limpede ca Bună Ziua” a Deliciosului de Vaslui.

Consideri că este benefică o strategie omnichannel pentru afacerea ta?

Aici suntem: 0745 388 000, office@artvertising.com.ro

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele