CASA FOLINA – O APLICAȚIE DE SUCCES PENTRU NOUL BRAND FOLINA

05.12.2016
Casa Folina – o aplicație de succes pentru noul brand Folina

Pare ușor să faci aplicații, dar nu orice concurs este relevant pentru brandul și clienții tăi. O aplicație online de succes trebuie să fie de interes pentru utilizatori, ușor de folosit și atractivă la nivel de beneficii reale. Casa Folina este un exemplu despre cum poate fi integrată nevoia consumatorului într-un concurs care să promoveze coerent oferta de produse și să crească vânzările și notorietatea brandului.

Ce-și doresc utilizatorii?

Aplicația ”Casa Folina” a plecat de la o analiză profundă a nevoilor utilizatorilor și un studiu de marketing la nivelul trendurilor în domeniul decorațiunilor interioare.
Astfel, s-a identificat nevoia oamenilor de a-și personaliza și înfrumuseța spațiul în care locuiesc, dar și interesul permanent de a se inspira din felul în care sunt decorate casele celor pe care îi admiră și care reprezintă un model pentru ei.
De la trendurile generale și analiza concurenței, cercetarea de marketing a continuat cu identificarea așteptărilor utilizatorilor actuali ai produselor Folina și intersectarea acestora cu obiectivele de business ale companiei: notorietate, vizibilitate și creșterea vânzărilor.

Casa Folina – de la utilizator la personaj

Odată cu promovarea noii identități de brand, interesul pentru personajul Folina a crescut, utilizatorii fiind interesați să afle mai multe despre acesta. Astfel că aplicația online ”Casa Folina” a dezvăluit o parte din cum arată casa personajului, invitând utilizatorii acestora să o decoreze, dar și să-și imagineze cum va arăta casa lor, folosind toate categoriile de produse comercializate în magazinul online Folina.ro.

De la previzualizare la vânzare

Previzualizarea încăperii decorate cu produsele comercializate de brandul Folina a trezit interesul utilizatorilor pentru cumpărarea acestora, fiind stimulați și de premiile săptămânale  puse în joc. Astfel, în scurt timp, aplicația ”Casa Folina” a adus nu doar vizibilitate și notorietate brandului, ci și creșterea vânzărilor pentru toate categoriile de produse, atât în rândul clienților actuali, cât și a noilor clienți, atrași de mecanism, ușurință în utilizare și posibilitatea de a-și materializa un vis: acela de a-și decora fiecare încăpere din casă cu produsele preferate de la Folina.

Află mai multe despre cum putem dezvolta împreună concursuri și aplicații online de succes, relevante pentru brandul și clienții tăi.

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele