CÂND CITIM CĂ UNUL DINTRE CLIENȚII ARTVERTISING ESTE PRINTRE CEI MAI BUNI ANTREPRENORI DIN ROMÂNIA

14.12.2015
Când citim că unul dintre clienții Artvertising este printre cei mai buni antreprenori din România

După lansarea magazinului online, www.buciumiasi.ro, de la începutul anului 2015, a urmat Gama Teasc, reprezentând o parte din istoria Bucium și Bote D’Amore, un proiect care a stârnit interesul tuturor şi nu în ultimul rând, un nou packaging surprinzător pentru gama de spumante Bucium.

Fiecare succes al clienților noștri este și bucuria noastră. Daniel Panaite povestește despre compania Bucium în cea mai recentă ediție a Cărții Antreprenorilor, explicând cum, din 2003 și până acum, în urma privatizării, au ajuns de la producători de vinuri de masă la vinuri “premium”. În 2015, unul dintre obiectivele pe care Daniel Panaite și colegii săi și le stabiliseră era o creștere a cifrei de afaceri cu 30% , precum și creșterea vitezei de reacție la cerințele pieței, atragerea unor noi angajați valoroși și externalizarea unor servicii pentru creșterea calității produselor comercializate. Cu puțin înainte de incheierea anului și de bilanțul final, putem anticipa atingerea acestor obiective.

În deschiderea cărții, care poate fi citită și în format electronic, aici http://www.slideshare.net/EYRomania20/cartea-antreprenorilor-romania-2015, Daniel Panaite, Director al Consiliului de Administrație al Agroindustrialei Bucium, promite: “Vom continua să creștem prin tenacitate, deschidere și încredere în oameni.” Noi, echipa Artvertising, vom fi aici să-i susținem și să le oferim soluții creative, astfel încât și anul următor să fie unul cu bucurii pentru Bucium Iași, pentru clienții lor, dar și pentru noi.

După lansarea magazinului online, www.buciumiasi.ro, de la începutul anului 2015, a urmat Gama Teasc, reprezentând o parte din istoria Bucium și Bote D’Amore, un proiect care a stârnit interesul tuturor şi nu în ultimul rând, un nou packaging surprinzător pentru gama de spumante Bucium.

Fiecare succes al clienților noștri este și bucuria noastră. Daniel Panaite povestește despre compania Bucium în cea mai recentă ediție a Cărții Antreprenorilor, explicând cum, din 2003 și până acum, în urma privatizării, au ajuns de la producători de vinuri de masă la vinuri “premium”. În 2015, unul dintre obiectivele pe care Daniel Panaite și colegii săi și le stabiliseră era o creștere a cifrei de afaceri cu 30% , precum și creșterea vitezei de reacție la cerințele pieței, atragerea unor noi angajați valoroși și externalizarea unor servicii pentru creșterea calității produselor comercializate. Cu puțin înainte de incheierea anului și de bilanțul final, putem anticipa atingerea acestor obiective.

În deschiderea cărții, Daniel Panaite, Director al Consiliului de Administrație al Agroindustrialei Bucium, promite: “Vom continua să creștem prin tenacitate, deschidere și încredere în oameni.” Noi, echipa Artvertising, vom fi aici să-i susținem și să le oferim soluții creative, astfel încât și anul următor să fie unul cu bucurii pentru Bucium Iași, pentru clienții lor, dar și pentru noi.

ARTICOLE RECENTE

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia [...]

Daniel Dimitriu - 01.10.2022

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]

Daniel DIMIRIU - 20.06.2022

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]

Larisa Maria Pața - 11.05.2022

+ Toate articolele