CAMPANIE ANIVERSARĂ 10 ANI DE SILVER MALL: O STRATEGIE DE SUCCES, CU REZULTATE IMEDIATE

16.08.2018
Campanie aniversară 10 ani de Silver Mall: o strategie de succes, cu rezultate imediate

Când îți dorești să ai succes într-un mediu atât de puternic și competitiv, alegerea unui mecanism de promovare care să reflecte dorințele consumatorului, aflat într-o permanentă căutare de experiențe relevante, de entertaining, este esențială. Alături de acesta, un slogan pe măsură și un logo aniversar care să incite sunt pilonii reușitei.

Pe baza acestora s-a dezvoltat ideea campaniei ”Vii la cumpărături, rămâi pentru distracție”, care reușește să empatizeze prin grija față de consumator și să poziționeze Silver Mall, în mintea consumatorului, ca un brand fresh, entertaining, apropiat de public.

Cumpărături inteligente, șanse la premii

Cum toată lumea adoră să facă cumpărături, dar și să câștige premii, Silver Mall oferă șansa tuturor celor care achiziționează produse din incinta mallului să câștige premii cu trimitere la distracție și relaxare, dar și marele premiu, 1 voucher de 1000 de euro.

Alegerea mecanismului campaniei, prin care vizitatorii sunt invitați să se înscrie în concurs cu bonul fiscal de la magazinele din complex de unde fac cumpărături, s-a bazat pe mărturiile unor beneficii concrete, dar și pe dorința de a Ie oferi consumatorilor șansa de a trăi experiențe unice, pline de emoție și fericire, ca aflarea veștii că ești fericitul câștigător al unui premiu mult visat.

”Vii la cumpărături, rămâi pentru distracție”, o campanie implementată cu succes

Atunci când demonstrezi că ești un brand fresh, apropiat de public, nu poți decât să te bucuri de succes în rândul publicului. Iar pentru aceasta, campania aniversară 10 ani de Silver Mall reprezintă cea mai naturală ocazie de promovare, dusă la îndeplinire cu brio și care a atras după sine notorietate, fidelizare, o poziționare puternică pe piață și noi consumatori.

O plăcere pentru echipa creativă a agenției de publicitate Artvertising să contribuie la lansarea și dezvoltarea acestei campanii, un succes imediat pentru brandul Silver Mall.

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele