CADOURILE CORPORATE: POVEȘTI CARE UNESC OAMENI

12.07.2019
Cadourile corporate: povești care unesc oameni

În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor pachete-surpriză considerate mult mai puternice, precum cadourile corporate.

La Artvertising valorizăm designul de produs prin materiale de comunicare și cadouri corporate luate ca instrumente de customer experience ce sunt unice, diferențiatoare și care livrează un storytelling. Investim pentru redefinirea și valorizarea designului de produs în cadouri corporate oferite de companii pentru angajații sau partenerii săi.

Scopul cadourilor corporate este acela de a menține și dezvolta relațiile cu partenerii și publicurile țintă. Astfel crește notorietatea companiei, ce duce la o ridicare a vânzărilor.

Un moment potrivit pentru oferirea acestor cadouri este în preajma sărbătorilor. Ele aduc plus valoare imaginii companiei, apropie publicul de brand, aducând numai sentimente pozitive și stări de apartenență. Sărbătorile sunt ocazia prielnică de a transmite colaboratorilor și angajaților că afacerea ta este ca o familie, iar aici profitul tău se măsoară în satisfacția, încrederea și recunoașterea publicului.

Antreprenorii au nevoie de diferențiere și inovație cu privire la impactul pe care imaginea companiei o are asupra afacerii. Mai mult ca niciodată, companiile știu că atenția nu poate fi cumpărată, ci câștigată.

Profesioniștii în design de produs fac acest lucru mai bine decât oricine, iar noi suntem mândri de echipa noastră, de experiența unică ce o oferă clienților și de impactul pe care-l au materialele finale. La prima vedere realizarea acestor materiale surprinzătoare poate părea destul de ușoară, însă pe lângă competențe de comunicare și creativitate, advertiserul trebuie să aibă și abilități sau cunoștințe în inginerie pentru realizarea mecanismelor de funcționare ale complexelor cadouri corporate.

Tot mai multe branduri au înțeles importanța și impactul pe care-l are asupra afacerii oferirea de cadouri corporate diferențiatoare. Prin urmare, ca advertiseri trebuie să venim mereu cu idei noi, revoluționare, de impact, care să rămână mult timp în mintea publicurilor. De obicei un client cere doar “ceva diferit”. Însă prin această diferență noi trebuie să activăm emoții, să transmitem gânduri și surprize, să culegem încântare și admirație…pentru brand.

Iată un exemplu de cadou corporate realizat pentru unul dintre clienții noștri.

Am transformat pentru Grupul de firme Safir materiale de promovare business tradiționale în materiale neconvenționale care să proiecteze spectatorilor istoria și valorile companiei. Cadoul corporate este unic și conține un diaproiector cu surprize și o piesă de teatru în care eroul principal al poveștilor românești este puiul Deliciosul de Vaslui, toate realizate din hâtie și cartoane tipărite.

La Artvertising suntem pregătiți și în căutare de noi provocări. Ne place să ne fie testate ingeniozitatea, creativitatea, curajul, punctualitatea și răbdarea. Pentru că da, în astfel de situații reușim să aducem un echilibru.

Vrem să venim în ajutorul companiilor care înțeleg importanța parteneriatelor pe care le au și vor să-și exprime admirația, mulțumirea față de cei care i-au ajutat să rămână și să crească pe piață. Desigur, aceste cadouri inovatoare sunt mereu însoțite de materiale de comunicare. Transformate la rândul lor în ceva extraordinar, obținem un kit sales surpriză care va aduce admirație față de afacerea ta.

Te ajutăm să oferi experiențe unice colaboratorilor și angajaților tăi cu ajutorul cadourilor promoționale corporate. Scrie-ne la office@artvertising.com.ro sau apelează-ne la numărul de telefon 0745 388 000.

ARTICOLE RECENTE

De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul [...]

Vlad Alui Gheorghe - 24.07.2019

Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative [...]

Larisa Maria Pața - 22.07.2019

În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor [...]

Larisa Maria Pața - 12.07.2019

+ Toate articolele