BALUL DE SOLIDARITATE CU FUNDAŢIA BETHANY

04.03.2012
Balul de solidaritate cu Fundaţia Bethany

Comunicarea acţiunii de fundraising a avut la bază conceptul de bal caritabil, propus de agenţia Artvertising şi implementat ulterior cu tematica Belle Epoque de către Fundaţia Bethany. Echipa de creaţie Artvertising a construit strategia de comunicare, oferind direcţii pentru scenografia evenimentului. Astfel, în programului serii au fost incluse o parte din sugestiile agenţiei, printre care momentele artistice asigurate de maestrul Petru Ciubotaru şi trupa 4Universe. Meritul unei organizări exemplare aparţine Fundaţiei Bethany care s-a ocupat de contactarea şi invitarea unor personalităţi de înaltă ţinută, precum Irina Păcurariu şi Cristina Nichita, menite să introducă invitaţii într-o atmosferă elegantă şi rafinată.

Ineditul conceptului marchează o premieră a acţiunilor de caritate pe plan local, iar aura sa pozitivă a reușit să comunice gestul de solidaritate într-un spirit nobil, grandios, dar şi atractiv. Împreună cu Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany, Artvertising Iaşi a oferit amploare, noutate și eleganţă actului de responsabilitate socială. Dincolo de spectacol, “Balul de la Castel” a creat apropiere şi sensibilizare, acesta fiind, în definitiv, scopul evenimentului.

DE EXCEPŢIE: Fondurile strânse vineri seara au îmbogăţit contul campaniei “Colorează un destin” cu  suma de 40.300 lei. Banii strânşi, prin contribuţia a 150 de persoane din mediul de afaceri, cultural, medical şi universitar, vor fi folosiţi în scopul amenajării unui centru de recuperare pentru copiii cu dizabilităţi din judeţul Iaşi. 

Nr. Participanți: 150

Execuții: strategie de comunicare, invitaţii, banner web, afiş, roll up, spider

Informații suplimentare pe http://www.bethany.ro/

ARTICOLE RECENTE

Într-un eveniment plin de muzică, zâmbete și culoare, vasluienii au făcut cunoștință pe 25 septembrie 2022, cu noul brand Familia [...]

Daniel Dimitriu - 01.10.2022

Atunci când vrei să demarezi un proces de rebranding este necesar să recunoști nuanțele dintre aceste abordări de rebranding. [...]

Daniel DIMIRIU - 20.06.2022

Extensii de linie, extensii de brand, sub-brand, brand-umbrelă... sunt atât de multe categorisiri, iar companiile se confruntă cu astfel [...]

Larisa Maria Pața - 11.05.2022

+ Toate articolele