NUTRIVA – IMAGINEA UNUI PARTENER DE ÎNCREDERE

16.07.2012
Nutriva – Imaginea unui partener de încredere

Specializată în producerea de furaj pentru păsările din abatorul propriu și nu numai, Nutriva consolidează politica de siguranță alimentară a companiei Safir, asigurand un control permanent asupra calității materiilor prime.

Pentru un brand ce are ca obiectiv dezvoltarea continuă pe piața cu specific, Artvertising a conceput un logo descriptiv, încărcat de personalitate. Noua identitate vizuală se află într-o relație strânsă cu viziunea fabricii și anume recunoașterea sa drept un partener de încredere, recomandat prin constanța calității, grija pentru produsul obținut și un model corect de business.

Compus din simbolul grafic și numele de marcă, logo-ul stabilește o imagine profesionistă, caldă și memorabilă companiei Nutriva. Simbolul grafic pune în lumină componenta umană a fabricii, comunicând implicare, grija pentru lucrul bine făcut, devotament și apropiere. Forma caligrafică a fontului din logotip accentuează într-un mod puternic orientarea spre client, specifică brandului, iar eleganța cromatică adaugă putere de convingere siglei create.

ARTICOLE RECENTE

Atunci când vrei să fii un jucător puternic în industria FMCG, trebuie să fie luate în considerare câteva aspecte importante. [...]

Larisa Maria Pața - 24.06.2020

Industria FMCG, cea aducătoare de provocări, unde competiția este la un alt nivel, iar unde imprevizibilul e la el acasă! [...]

Larisa Maria Pața - 11.06.2020

La Artvertising, fiecare zi este cu și despre omul creativ și despre ce putem face mai bine pentru el și pentru societate [...]

Diana Dimitriu - 16.03.2020

+ Toate articolele