NUTRIVA – IMAGINEA UNUI PARTENER DE ÎNCREDERE

16.07.2012
Nutriva – Imaginea unui partener de încredere

Specializată în producerea de furaj pentru păsările din abatorul propriu și nu numai, Nutriva consolidează politica de siguranță alimentară a companiei Safir, asigurand un control permanent asupra calității materiilor prime.

Pentru un brand ce are ca obiectiv dezvoltarea continuă pe piața cu specific, Artvertising a conceput un logo descriptiv, încărcat de personalitate. Noua identitate vizuală se află într-o relație strânsă cu viziunea fabricii și anume recunoașterea sa drept un partener de încredere, recomandat prin constanța calității, grija pentru produsul obținut și un model corect de business.

Compus din simbolul grafic și numele de marcă, logo-ul stabilește o imagine profesionistă, caldă și memorabilă companiei Nutriva. Simbolul grafic pune în lumină componenta umană a fabricii, comunicând implicare, grija pentru lucrul bine făcut, devotament și apropiere. Forma caligrafică a fontului din logotip accentuează într-un mod puternic orientarea spre client, specifică brandului, iar eleganța cromatică adaugă putere de convingere siglei create.

ARTICOLE RECENTE

Numărul celor care fac cumpărături online devine din ce în ce mai mare, lucru care duce la dezvoltarea tot mai rapidă a pieței de [...]

Larisa Maria Pața - 07.06.2019

Omnichannel – o strategie de marketing inteligentă folosită uneori inconștient de numeroase brand-uri, care începe să fie din ce în [...]

Larisa Maria Pața - 06.03.2019

Sales Funnel (sau pâlnia de vânzări) reprezintă toate acțiunile online pe care le faci pentru a atrage trafic, păstra și fideliza [...]

Larisa Maria Pața - 30.05.2019

+ Toate articolele