NUTRIVA – IMAGINEA UNUI PARTENER DE ÎNCREDERE

16.07.2012
Nutriva – Imaginea unui partener de încredere

Specializată în producerea de furaj pentru păsările din abatorul propriu și nu numai, Nutriva consolidează politica de siguranță alimentară a companiei Safir, asigurand un control permanent asupra calității materiilor prime.

Pentru un brand ce are ca obiectiv dezvoltarea continuă pe piața cu specific, Artvertising a conceput un logo descriptiv, încărcat de personalitate. Noua identitate vizuală se află într-o relație strânsă cu viziunea fabricii și anume recunoașterea sa drept un partener de încredere, recomandat prin constanța calității, grija pentru produsul obținut și un model corect de business.

Compus din simbolul grafic și numele de marcă, logo-ul stabilește o imagine profesionistă, caldă și memorabilă companiei Nutriva. Simbolul grafic pune în lumină componenta umană a fabricii, comunicând implicare, grija pentru lucrul bine făcut, devotament și apropiere. Forma caligrafică a fontului din logotip accentuează într-un mod puternic orientarea spre client, specifică brandului, iar eleganța cromatică adaugă putere de convingere siglei create.

ARTICOLE RECENTE

De multe ori ne aflăm în situația în care vrem să scriem despre ceva sau vrem să abordăm un subiect, dar ne împiedicăm la ultimul [...]

Vlad Alui Gheorghe - 24.07.2019

Acest pachet reprezintă un instrument util de marketing și comunicare pe care îl poți oferi la diferite evenimente reprezentative [...]

Larisa Maria Pața - 22.07.2019

În ultimii ani, companiile caută să se îndepărteze de termenul de cadouri personalizate tradiționale, în favoarea unor [...]

Larisa Maria Pața - 12.07.2019

+ Toate articolele