Brandul Zodiacool, premiat 2 ani consecutiv la competiția E-Commerce și Digital Marketing din România

Brandul Zodiacool, premiat 2 ani consecutiv la competiția E-Commerce și Digital Marketing din România

Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 65 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 30 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.

Gala a fost prezentată de Pavel Bartoș. Dintre 65 de magazine online înscrise în acest an, zodiacool.ro a câștigat cele mai râvnite premii: locul 1 pe categorie și cel mai bun magazin online Professional, cu cel mai mare punctaj.

Echipa agenției Artvertising din Iași, cea care se ocupă de dezvoltarea magazinului online și promovarea pentru zodiacool.ro, a fost evaluată timp de 8 luni de 30 experți în marketing online și e-commerce, premiul obținut acum fiind o confirmare în plus a calității muncii lor.

Zodiacool a obținut 3 premii timp de 2 ani consecutivi la cel mai important eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România. Premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite trofee din online-ul românesc, răsplătind de 16 ani performanța în comerțul online din România.

Ne bucurăm de premiile de locul 1 și magazinul anului Professional în E-Commerce la GPeC obținute de brandul agenției noastre pe baza punctajelor oferite de Juriul competiției, în urma a două etape de evaluare și a peste 200 de criterii de jurizare.

Criteriile, numeroase și variate, analizează cele mai importante elemente de design și structură de conținut adaptate cerințelor la zi în domeniul e-commerce: experiența de navigare, ușurința cu care se pot cumpăra produsele, transparența și accesul facil la informații, optimizarea tehnică și pentru motoarele de căutare.

ARTICOLE RECENTE

În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre [...]

Magdalena Calinciuc

În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce [...]

Magdalena Calinciuc

Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii. [...]

Diana Dimitriu

+ Toate articolele

Agenție de marketing și rebranding

Suntem o echipă formată din 10 specialiști în marketing, design și programare, cu abilitatea de a implementa cu succes campanii publicitare într-o gamă largă de industrii, incluzând FMCG, banking, sistemul de sănătate și servicii. Ne bazăm pe idei inovatoare, promptitudine și învățare continuă a evoluției mediului online în România, pentru a ne asigura că ajutăm brandurile să crească și să prospere.

Marketing și remarketing

  • Poziționare pe piață
  • Notorietate și întărirea reputației
  • Strategie de marketing

Branding de produs

Digitalizare

  • Campanii Google, Meta, Tik Tok, LinkedIn
  • Actualizare web site, magazin online
  • Creșterea numărului de comenzi
Premiu magazin online

Premii

Locul 1, Best Mobile Practice și Experience în E-Commerce, cele mai râvnite premii de magazinele online sunt obținute de brandul agenției noastre la ultimele două ediții de la cel mai mare eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România.

Transformăm idei în experiențe de neuitat

Blog

Descoperă culisele Artvertising prin ochii profesioniștilor care lucrează aici și experiențele provocatoare pe care le întâlnim zilnic, alături de clienții noștri care ne-au ales.

NOI CRITERII ÎN ALGORITMUL GOOGLE - CUM SĂ APARI PE PRIMA PAGINĂ

Noi criterii în algoritmul Google - cum să apari pe prima pagină
În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre conceptele cheie în ceea ce privește clasamentul în căutările Google este "Query Deserves Freshness" (QDF), ce pune accentul pe importanța oferirii de conținut nou și relevant.
TAG: QDF, optimizare SEO

TENDINȚE ÎN MARKETINGUL DIGITAL PENTRU 2023

Tendințe în marketingul digital pentru 2023
În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce trece, noi tendințe apar în această industrie, iar adaptarea la aceste schimbări devine esențială pentru a rămâne relevant și competitiv.
TAG: promovare online, tendinte 2023 marketing digital