Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 65 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 30 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.
Gala a fost prezentată de Pavel Bartoș. Dintre 65 de magazine online înscrise în acest an, zodiacool.ro a câștigat cele mai râvnite premii: locul 1 pe categorie și cel mai bun magazin online Professional, cu cel mai mare punctaj.
Echipa agenției Artvertising din Iași, cea care se ocupă de dezvoltarea magazinului online și promovarea pentru zodiacool.ro, a fost evaluată timp de 8 luni de 30 experți în marketing online și e-commerce, premiul obținut acum fiind o confirmare în plus a calității muncii lor.
Zodiacool a obținut 3 premii timp de 2 ani consecutivi la cel mai important eveniment de eCommerce și Digital Marketing din România. Premiile GPeC sunt printre cele mai râvnite trofee din online-ul românesc, răsplătind de 16 ani performanța în comerțul online din România.
Ne bucurăm de premiile de locul 1 și magazinul anului Professional în E-Commerce la GPeC obținute de brandul agenției noastre pe baza punctajelor oferite de Juriul competiției, în urma a două etape de evaluare și a peste 200 de criterii de jurizare.
Criteriile, numeroase și variate, analizează cele mai importante elemente de design și structură de conținut adaptate cerințelor la zi în domeniul e-commerce: experiența de navigare, ușurința cu care se pot cumpăra produsele, transparența și accesul facil la informații, optimizarea tehnică și pentru motoarele de căutare.
În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre [...]
În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce [...]
Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii. [...]