O campanie aniversară este în sine o provocare, iar presiunea ideilor creative și a materialelor de excepție este și mai mare atunci când publicul tău este obișnuit cu lucruri neconvenționale și atipice.
Pentru a marca împlinirea a 25 de ani de la înființare, compania Safir a solicitat agenției Artvertising realizarea unei campanii aniversare care să transmită filosofia și valorile companiei, continuând-o pe cea precedentă – Pui de maratonist, dar care să fie total diferită de aceasta.
Crearea unui kit aniversar pentru o companie poate părea un lucru simplu, însă devine complicat atunci când trebuie ca, în fiecare tipăritură, să prindă viață filosofia și valorile brandului.
Safir este o companie producătoare de carne de pui asociată ca brand cu Deliciosul de Vaslui – unul dintre produsele dezvoltate de aceasta, cu o identitate foarte puternică și o prezență foarte bună în rețelele de socializare.
Deliciosul de Vaslui este un personaj popular, jovial și foarte amuzant, iar personalitatea acestuia trebuia transferată companiei, prin intermediul acestei campanii aniversare, fără ca acest lucru să pară forțat și, mai ales, fără a afecta imaginea corporatistă a acesteia.
Compania Safir, ca brand de companie, se adresează direct publicului business, iar o abordare nepotrivită, chiar și într-un context aniversar, ar fi putut să pară greșită.
Provocarea campaniei a fost de a da viață printurilor prin intermediul personajului, la nivel de culoare, mișcare, fizionomie și comunicare, astfel încât kitul aniversar să transmită dinamica și evoluția companiei și să interacționeze cu destinatarul. Bineînțeles, la modul propriu.
În plan concret, provocările au constat într-un studiu asiduu pentru adaptarea temei și identificarea unei idei și a unui mecanism care să facă fiecare material să se miște, transformându-l din hârtie în magie. Iar, apoi de a crea cele mai potrivite mecanisme pentru producție de serie, ceea ce înseamnă constrângeri legate de toleranțele mici și încadrarea în dimensiuni standard.
Proiectarea și producția fiecărui reper au constituit un lung proces de optimizare, realizarea a numeroase prototipuri și identificarea soluțiilor pentru rezolvarea tuturor problemelor apărute înainte de producția de serie.
Pentru a atinge acest obiectiv, au fost folosite ca strategii: (i) inserarea dinamicii, prin intermediul unor tehnologii specifice, în materialele printate; (ii) valorificarea personalității Deliciosului de Vaslui în comunicarea aniversară de brand; (iii) crearea unei povești coerente care să fie transmisă prin intermediul tuturor materialelor.
Întotdeauna te-ai gândit la tipărituri, ca la un material static.
Că nu se pot mișca sau transforma într-un personaj care să interacționeze cu tine. Pe scurt, cum faci să se transforme un număr într-un logo, cum colorezi colorezi o imagine unei felicitări, cum faci un pui să alerge într-o agendă și cum îl determine să-și scoată pălăria și să salute la primele ore ale dimineței.
Astel, ideea creativă a fost transformarea unor materiale aparent statice în repere dinamice și neconvenționale.
Conceptul campaniei a fost construit în jurul numărului aniversar (25), valorificând spiritul și misiunea brandului. Astfel, mesajul campaniei a devenit: ”25 Ani Plini de viață”.
Kitul aniversar creat de agenția Artvertising pentru compania Safir este cu adevărat plin de viață. Acesta conține: o cutie-surpriză care dezvăluie conceptul central al campaniei, o felicitare aniversară în care personajul Deliciosul de Vaslui prinde culoare la propriu, un calendar triptic inovator, care colează schimbările fizionomiei personajului cu diferită stări ale acestuia, o agendă în care Deliciosul de Vaslui este în plin maraton, alergând la propriu, și un material promoțional neconvențional – cinespinner-ul, care agățat la fereastră, prin rotire în lumina razelor de soare, devine un instrument de comunicare: Deliciosul de Vaslui salută respectuos, își scoate pălăria, transmițând bucurie printr-o urare simplă, de la primele ore ale dimineței.
Fiecărei componente a pachetului îi este dedicat un spațiu propriu, făcând ca întreg ansamblul să fie compact, robust, ușor de manevrat și expediat.
Află mai multe despre realizarea kitului aniversar Safir - 25 ani plini de viață
*
Safir – 25 ani plini de viață este o campanie aniversară care ne-a provocat pe deplin și de care suntem foarte mândri, realizată împreună cu o echipă de oameni plini de viață, curajoși și deschiși la inițiative. Felicitări grupului de firme Safir pentru această aniversare din partea întregii echipe Artvertising!
În lumea SEO, algoritmul Google este într-o continuă evoluție, adaptându-se cerințelor și preferințelor utilizatorilor. Unul dintre [...]
În era tehnologiei și a digitalizării continue, marketingul digital joacă un rol crucial în succesul unei afaceri. Cu fiecare an ce [...]
Artvertising a creat și implementat o strategie personalizată pentru a spori interesul publicului și a genera buzz în jurul emisiunii. [...]