Locul de muncă se adresează absolvenților de studii superioare cu sau fără experiență pentru activități de gestionare a comenzilor și service client pentru magazin online, promovare pe social media și site.
Postul este full time, lucru în echipă la birou în Iasi cu orar 8.30-17.30, mediu de lucru cu specialiști. Magazinul este online, cu livrări prin curier.
Scrie sau sună la 0745 388 000 sau completează formularul de mai jos.
Vorbește cu clientii si isi ofera ajutorul, sugerandu-le articolele de care au nevoie. Ajuta clientii sa achizitioneze produse și raspunde cu calm la orice intrebari;
Mentine clientela informata, prin acordarea de informatii privind stocurile de produse si primirea de marfa;
Este responsabilă de refacerea stocurilor online și introducerea de produse în site.
Respectă procedurile și instruieste personalul magazinului, se asigura ca angajatii isi indeplinesc sarcinile de serviciu;
Evalueaza concurenta vizitand magazinele concurente si colectand informatii precum: stilul, calitatea si preturile produselor vandute;
Face inventarul produselor emergente si anticipeaza interesul cumparatorului;
Se asigura de plasarea si expedierea comenzilor, pregateste marfurile pentru livrare;
Se asigura de finalizarea tranzactiilor de plata;
Pregateste rapoarte pentru modul de lucru cu clientii si identificarea si investigarea plangerilor clientilor si a sugestiilor de servicii;
Mentine un mediu de lucru sigur si curat;
Mentine calitatea serviciilor prin stabilirea si aplicarea standardelor organizatiei.
- persoana amabilă, intelegerea clientului, profesionalism, atentie la detalii, orientarea spre client.
Agenție Google Ads certificată pentru campanii PPC, Shopping, Display, Video sau Remarketing